×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

گرمایشی فضای باز (رستورانها، کافی شاپ ها، تراس ها، گلخانه ها، روف گاردن ها، کارخانه جات صنعتی و … ) یکی از چالش برانگیزترین مسائل مهم برای جذب مشتری در فصل زمستان و مناطق سردسیر است. امروزه گرمایش فضای باز بسیار مورد توجه عموم قرار گرفته است. اینکه بتوانند فضای باز خود را بدون هیچ گونه سقف یا دیواری گرم نگه دارند و از اتلاف جلوگیری کنند. بدین جهت امروزه از گرمایش تابشی برای گرمایش فضای باز استفاده می کنند. عملکرد این سیستم گرم کردن هوا نمی باشد بلکه اجسام و افراد را گرم می کند.

بخاری تابشی رستوران

هیتر تابشی یکی از سیستم های گرمایشی نوین و به روز است که استفاده از آن در محیط های مختلف رو به گسترش است. معمولاً در فضاهای باز نیز می توان از هیترهای تابشی استفاده کرد. هیترهای تابشی که در فضای باز مورد استفاده قرار می گیرند می توانند فضای نسبتاً گسترده ای را گرم کنند.

سیستم گرمایش تابشی به عنوان بهترین انتخاب جهت گرمایش فضای باز می باشد. چون گرمای ساطع شده در این دستگاه موجب انتقال امواج تابشی مادون قرمز به سطح محیط و بدن افراد می شود و همین موجب گرم شدن آنها می شود.

در سیستم های گرمایش فضای باز مصرف برق و انرژی نسبت به سایر سیستم گرمایشی ۶۰% کاهش مصرف دارد، در این سیستم گرمایشی برای فضای باز که به اسم سیستم گرمایش و تابشی و هیترهای فضای باز هستند گرمای مناسبی برای فضای باز شما به مشتریان و افراد منتقل می کند.

سیستم‌ گرمایش تابشی فضای باز مهرتاب بهترین سیستم گرمایش و گرماتاب به عنوان هیتر فضای باز و هیتر رستوران با نصب در ارتفاع و عدم اشغال فضای مفید با تابش گرما به صورت یکنواخت به محل موردنظر، گرمایشی مطلوب و آسایش را برای مهمانان تامین می‌کند.

سیستم گرمایش تابشی چیست؟

سیستم گرمایش تابشی از جدیدترین سیستم های گرمایشی است که می تواند جایگزین سیستم های گرمایشی قدیمی شود. این سیستم به دلیل قابل نصب بودن در ارتفاع و مصرف انرژی پایین در بیشتر مکان ها قابل استفاده است از جمله فضای باز، کارخانه ها ، کارگاه ، سالن ورزشی و غیره … اجزا کلی دستگاه شامل فن مکنده، لوله ها و مشعل که به صورت یکجا در محل قرار می گیرند.

گرمایش تابشی متدی است که از طریق قوانین گرمایش تابشی برای انتقال انرژی تابشی از منبع گرمایش به جسم مورد نظر استفاده میکند. سیستم گرمایش تابشی به عنوان جایگزینی برای تولید گرما به روش مرسوم و کنونی است و راهی برای تامین گرما برای فضاهای خارجی بصورت محدود شده و کنترل شده می باشد. در سیستم گرمایش تابشی کنونی و رایج که عموما گرما از منبع گرمایشی در کف تولید می شود، با جابه جایی گرما، این انرژی تولید شده به سمت بالا منتقل می شود و در صورت عایق نبودن سقف، مقدار زیادی انرژی گرمایشی به هدر خواهد رفت. از طرفی در سیستم گرمایشی از کف و از طریق جابجایی، گرما به مناطقی که نیاز به این انرژی ندارند نیز منتقل شده و باعث هر چه بیشتر شدن هدر رفت انرژی می شود. ولی در سیستم گرمایشی تابشی از سقف، گرمای تابشی فضای محدودی را گرم می کند و تا حد قابل توجهی از اتلاف انرژی بخصوص در فضاهای باز، سالن ها، کارگاه ها و… که نیازمند گرما در یک بخش متمرکزی از فضا یا سالن هستیم، جلوگیری می کند.

مهرتاب اولین و بزرگترین تولیدکننده هیترهای تابشی سرامیکی دکوراتیو در ایران است که با نگاهی نو وارد عرصه تولید سری دکوراتیو هیتر‌های تابشی سرامیکی شده و دارای محصولاتی خاص و منحصر به فرد در بازار ایران می‌باشد.

هیتر سرامیکی مهرتاب

گرمایش تابشی سرامیکی

سیستم‌های گرمایش تابشی سرامیکی (هیتر سرامیکی تابشی، بخاری تابشی، گرماتاب) مهرتاب متشکل از یک مشعل مخصوص، سرامیک‌های مخصوص با ضریب تابش بالا می‌باشند. عملکرد سیستم‌های گرمایش تابشی سرامیکی به این صورت می‌باشد که شعله‌ای پرحرارت با احتراق گاز در سطح سرامیک تشکیل می‌شود و باعث گداخت آن و در نتیجه تابش گرما می‌شود.

حرارت ایجاد شده در سطح سرامیک به نقاط مورد نظر می‌تابد و امواج حرارتی پس از برخورد با اجسام انرژی گرمایی خود را آزاد می‌کنند، در نتیجه این سیستم نیازی به هوا برای انتقال دما ندارد که این امر نمایانگر کارایی این سیستم حتی در گرمایش فضای باز می‌باشد.

هیتر لوله ای مهرتاب

گرمایش تابشی لوله ای

سیستم‌های گرمایش تابشی لوله ای مهرتاب متشکل از یک مشعل مخصوص، لوله‌های مخصوص با ضریب تابش بالا و رفلکتور می‌باشند. عملکرد سیستم‌های گرمایش تابشی به این صورت می باشد که شعله‌ای پرحرارت توسط مشعل تشکیل شده و به واسطه فن در طول مسیر لوله هدایت می شود.

حرارت ایجاد شده در سطح لوله توسط رفلکتور به نقاط مورد نظر می تابد و امواج حرارتی پس از برخورد با اجسام انرژی گرمایی خود را آزاد می کنند، در نتیجه این سیستم نیازی به هوا برای انتقال دما ندارد که این امر نمایانگر کارایی این سیستم حتی در گرمایش فضای باز می‌باشد.

سیستم های هیتر تابشی لوله ای مهرتاب در دو سری U و L تولید‌ می‌شوند که مدل‌های سری U بیشتر برای گرمایش فضا‌های باز و اماکن صنعتی با ارتفاع سقف زیاد و مدل‌های سری L برای گرمایش فضاهای با ارتفاع سقف کم مانند گلخانه ها و مرغداری ها به کار برده می شود.

مزایای هیترهای گرمایش تابشی مهرتاب

طراحی مدرن مشعل هیتر لوله‌ای برگرفته از تکنولوژی برترین برندهای جهانی

اولین و بزرگترین تولیدکننده هیتر سرامیکی دکوراتیو در ایران

استفاد از سرامیک‌های کانادایی Apogee در هیترهای سرامیکی

بکارگیری بروزترین متد تولید و مونتاژ با استفاده از بهترین مواد اولیه

استفاده از قطعات اصلی تولیدکنندگان مطرح صنعت تاسیسات در جهان

مجهز به برد الکترونیکی تمام خودکار و هوشمند با قابلیت عیب یابی دقیق

مشاوره تخصصی، امکان‌سنجی و نصب و راه‌اندازی رایگان در سطح کشور

کسب رضایت کامل مشتریان در خدمات پس از فروش

تضمین کیفیت محصولات با گارانتی طلایی مهرتاب

۵ سال گارانتی طلایی فن و مشعل و ۱۵ سال گارانتی تعویض

بهترین سیستم گرمایشی فضای باز و رستوران

گرمایشی تابشی رستوران

بخاریهای معمولی تمام هوای محیط را گرم می کنند، بنابراین افراد، اشیایی که در این محیط هستند ناخواسته از گرما بهره مند می شوند. هنگامی که درب ساختمان به طور مداوم باز است، تغییرات هوا رخ می دهد که باعث تلفات دمایی بالا می شود.

اما گرمای تابشی توسط هوا جذب نمیشود، بنابراین برای فضاهایی که دما، به طور مکرر، تغییر می کند ایده آل است. بخاریهای تابشی در مقایسه با بخاریهای معمولی، صرفه جویی قابل توجهی در مصرف انرژی دارند.

همچنین گرم کردن مستقیم محیط با استفاده از بخاریهای معمولی بسیار دشوار است. به عنوان مثال، یک ساختمان با سقف بلند دارای نقاط سردی است که در آن، گرما نسبتاً کم است، در حالی که دمای نزدیک سقف به طور عجیبی بالا است.

گرمای تابشی توسط پرتوهای مادون قرمز منتقل و هدایت می شود. بنابراین با نصب صحیح سیستم گرمایشی رستوران و کافی شاپ و سایر محیط ها، از مشکل سرما در آن نواحی جلوگیری می شود.

سیستم گرمای تابشی فقط بدن انسان، را مستقیماً گرم می کند، بدون اینکه کل ساختمان را گرم کند. علاوه بر این، سیستم های گرمایشی تابشی فقط به گرمایش فضای بیرون محدود نمی شود، این تنها سیستم گرمایشی است که می تواند در سرتاسر یک ملک، در داخل و خارج از رستوران یا کافی شاپ استفاده شود.

بهترین بخش استفاده از سیستم گرمایش تابشی در رستوران یا کافی شاپ این است که بر خلاف سیستم های مبتنی بر همرفت، نیازی به نگرانی در مورد از دست دادن گرما از محل خود با باز و بسته شدن درهای خارجی ندارید.

قیمت سیستم گرمایشی تابشی

قیمت سیستم های گرمایش تابشی مهرتاب با توجه به کاربرد و همچنین ساختار محکم و با دوام آنها، برای مصرف کنندگان مقرون به صرفه بوده و توجیه اقتصادی بالایی دارد. برای استعلام قیمت گرمایش تابشی لوله ای و خرید با کارشناسان فروش مهرتاب تماس بگیرید.

همچینی جهت دریافت کاتالوگ و اطلاع از مشخصات فنی محصولات به وب سایت مهرتاب به آدرس mehrtaab.com مراجعه نمایید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.