شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مواجهه متفاوت نیکفر و ندیمی در حیاط سازمان برنامه و بودجه + عکس
    07 دی 1395 - 14:17
    شناسه : 25528
    0

    مهدی لطیفی، دبیر مجمع نمایندگان گیلان در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، در صفحه اینستاگرام خود، عکسی جالب از مواجهه نمایندگان فعلی و سابق لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی منتشر کرد. به گزارش «بامردم»، این عکس که در حاشیه جلسه مجمع نمایندگان گیلان و محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در محوطه […]

    پ
    پ

    %d9%86%db%8c%da%a9%d9%81%d8%b1-%d9%88-%d9%86%d8%af%db%8c%d9%85%db%8c

    مهدی لطیفی، دبیر مجمع نمایندگان گیلان در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، در صفحه اینستاگرام خود، عکسی جالب از مواجهه نمایندگان فعلی و سابق لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی منتشر کرد.

    به گزارش «بامردم»، این عکس که در حاشیه جلسه مجمع نمایندگان گیلان و محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در محوطه این سازمان گرفته شده است، ذبیح الله نیکفر و ایرج ندیمی را در فضایی غیررسمی کنار یکدیگر نشان می دهد.

    نیکفر و ندیمی جدی ترین نامزدهای انتخابات مجلس دهم در حوزه لاهیجان و سیاهکل بودند که نیکفر با کسب ۴۷۳۴۱ رای به عنوان منتخب این حوزه به مجلس راه پیدا کرد و ندیمی پس از ناکامی در راه یافتن به مجلس برای چهارمین دوره، با حکم محمدباقر نوبخت به عنوان مشاور سازمان برنامه و بودجه مشغول به کار شود.


     منبع: گیل نگاه | انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.