پنج‌شنبه, 20 اردیبهشت 1403 Thursday, 9 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41627 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2380×
آشنایی با مجموعه کتاب های hip hip hooray
  • 29 خرداد 1402 ساعت: 22:18
  • شناسه : 257195
    0

    مجموعه کتاب های hip hip hooray به کودکان آموزش مباحث و مفاهیم زبان انگلیسی را در سطوح مختلف می‌دهد. این کتاب‌ها به صورت جذاب و با استفاده از تصاویر رنگارنگ و فعالیت‌های تعاملی، کودکان را در یادگیری زبان انگلیسی فعال می‌کنند و توانایی‌های مکالمه، شنیداری، خواندن و نوشتن را بهبود می‌بخشند. در مجموعه کتاب‌های “Hip Hip Hooray” موارد زیر آموزش داده می‌شود:

    پ
    پ

    word image 257195 1 - آشنایی با مجموعه کتاب های hip hip hooray -

    مجموعه کتاب های hip hip hooray به کودکان آموزش مباحث و مفاهیم زبان انگلیسی را در سطوح مختلف می‌دهد. این کتاب‌ها به صورت جذاب و با استفاده از تصاویر رنگارنگ و فعالیت‌های تعاملی، کودکان را در یادگیری زبان انگلیسی فعال می‌کنند و توانایی‌های مکالمه، شنیداری، خواندن و نوشتن را بهبود می‌بخشند. در مجموعه کتاب‌های “Hip Hip Hooray” موارد زیر آموزش داده می‌شود:

    در هر کتاب این مجموعه، مفاهیم و واژگان جدید به کودکان آموزش داده می‌شود. همچنین، با استفاده از تکرار و تمرین‌های آسان، زبان آموزی کودکان تقویت می‌شود. این کتاب‌ها دارای فعالیت‌ها و تمرین‌های تعاملی هستند که باعث می‌شوند کودکان به طور فعال در فرایند یادگیری شرکت کنند.

    با استفاده از مجموعه کتاب هیپ هیپ هورای، کودکان قادر خواهند بود که اصول ابتدایی زبان انگلیسی را به صورت جذاب و سرگرم‌کننده یاد بگیرند و توانایی‌های مکالمه، شنیداری، خواندن و نوشتن خود را بهبود بخشند.

    در ادامه به معرفی کتاب های هیپ هیپ هورای و شیوه آموزشی این مجموعه خواهیم پرداخت.

    کتابHip Hip Hooray starter

    در سطح بندی کتاب های هیپ هیپ هورای، استارتر اول سطح مجموعه کتاب‌های Hip Hip Hooray است که برای کودکانی که در حال یادگیری اولین قدم‌های زبان انگلیسی هستند، طراحی شده است. این کتاب به شکلی ساده و جذاب، اصول اولیه زبان انگلیسی را به کودکان آموزش می‌دهد و آن‌ها را با محیط زبان انگلیسی آشنا می‌کند.

    کتاب 1Hip Hip Hooray

    کتاب هیپ هیپ هورای 1 در سطح مقدماتی طراحی شده و دربرگیرنده موضوعات متنوعی مانند اعداد، رنگ‌ها، حیوانات، اجسام، خانواده، مدرسه و سایر مفاهیم روزمره است. این کتاب با ترکیب تصاویر جذاب و کلمات ساده، به کودکان کمک می‌کند تا مفاهیم زبانی را درک کنند و به تدریج آن‌ها را به طور کامل بفهمند.

    کتاب های هیپ هیپ در 7 سطح طراحی شده اند و کودکان شما را از سطح مبتدی تا پیشرفته مورد آموزش قرار می‌دهند. شما برای خرید هر یک از جلد های کتاب های هیپ هیپ می‌توانید از طرق وبسایت کتابانه اقدام به خرید نمایید.

    کتاب Hip Hip Hooray 2

    کتاب Hip Hip Hooray 2 با جذابیت های دیداری خود چهار مهارت اصلی زبان‌ را به خوبی به کودکان آموزش می دهم. کتاب هیپ هیپ هورای 2 مثال‌های واضح و تمرین‌های راحت، یادگیری زبان را آسان‌تر می‌کند. کودکان شما با استفاده از CD همراه این کتاب، می‌توانند مهارت شنیداری خود را تقویت کنند.

    کتاب Hip Hip Hooray 3

    کتاب Hip Hip Hooray 3شامل داستان های جذاب برای ایجاد انگیزه در دانش آموزان در هدف موفقیت در زبان انگلیسی میشود. داستانهای جذاب در این کتاب،تدریس گرامر را آسان و باعث میشود دانش آموزان گرامر را بهتر و راحت تر درک کنند و یادبگیرند. روند شکل گیری و گردآوری قدم به قدم هر چهار مهارت به گونه ای طراحی شده است که هم برای زبان آموزان و هم برای مدرسان،بسیار ساده تدریس و یادگرفته میشود. از ویژگی های بارز این کتاب میتوان به موارد زیر اشاره کرد: این کتاب، … دیجی

    کتاب Hip Hip Hooray 4

    کتاب آموزش زبان انگلیسی ویژه کودکان هیپ هیپ هورای 4 Hip Hip Hooray پنجمین کتاب از مجموعه 7 جلدی Hip Hip Hooray می باشد که توسط استادان زبان انگلیسی کودکان beat eisele cathrine yang eisele stephen M.hanlon rebecca york hanlon نوشته شده و در انتشارات Longman به چاپ و انتشار رسیده است.

    هر بسته مجموعه هیپ هیپ هورای 4 شامل کتاب دانش آموز ( student book ) به همراه کتاب تمرین ( work book ) و یک CD حاوی فایل های صوتی به صورت وکیوم شده می باشد.

    کتاب Hip Hip Hooray 5

    این کتاب با استفاده متدهای Indirect teaching و Lexical teaching این امکان را برای زبان‌آموز فراهم میاورد تا در حین بازی و شعر خواندن، مطالب مورد نظر را بیاموزند.

    این مجموعه همچنین به والدینی که قصد دارند تا فرزندان نونهالان خود را با زبان انگلیسی آشنا کنند پیشنهاد می‌شود برای مشاهده همه کتاب های هیپ هیپ هورای به سایت کتابانه مراجه کنند.

    کتاب Hip Hip Hooray 6

    کتاب های هیپ هیپ هورای ۶ بسیار جذاب و متنوعی مناسب برای آموزش زبان آموزان کودک و نوجوان می باشد. کتاب Hip Hip Hooray 6 از طریق تصاویر رنگارنگ همراه با داستان های دنباله دار و آهنگ های زیبا زبان آموزان کودک را ترغیب به یادگیری زبان انگلیسی می نمایند. مجموعه کتاب های هیپ هیپ هورای شامل هفت سطح (starter to 6) می باشد و هر سطح به همراه کتاب اصلی و دانش آموز دارای کتاب کار، کتاب داستان، فلش کارت و CD نیز است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.