×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

سعید آگشته

شهردار لاهیجان در رابطه با پروژه شهر هوشمند گفت: طی یک سال اخیر سرمایه گذار تجهیزات و زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری را تهیه کرده است و با کمک های شورای اسلامی شهرستان انشا الله این پروژه پیش از پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

سعید آگشته در گفت و گو با «بامردم» با اشاره به انعقاد تفاهم نامه شهر هوشمند لاهیجان، در سال گذشته، گفت: این تفاهم نامه و قرار داد بار حقوقی خودش را داشته و بر همین اساس در طول این مدت موضوع در دست پیگیری بوده و شرکت سرمایه گذار مجری این پروژه انتخاب شده است.

وی ادامه داد: شهر هوشمند، تک بعدی و تنها در زمینه حمل و نقل نمی باشد، وقتی از شهر هوشمند صحبت می شود در واقع شامل خدماتی در موضاعاتی همچون پارکینگ ها، سرویس های بهداشتی دوربین ها، وای فای فضای باز و … در قالب یک بسته کامل می باشد.

آگشته خاطرنشان کرد: طی یک سال اخیر سرمایه گذار تجهیزات و زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری را تهیه کرده است و با کمک های شورای اسلامی شهرستان انشا الله این پروژه تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

شهردار لاهیجان با بیان اینکه «یک شهری یک تفاهم نامه ای را در این زمینه منعقد می کند و عده ای نیز در همین مورد آن را اولین شهر هوشمند عنوان می کنند و دنبال حواشی هستند» گفت: با وجود اینکه لاهیجان پیشرو و اولین شهر هوشمند هم از لحاظ حقوقی و هم از لحاظ تاریخی می باشد، اما هدف ما کیفیت ارائه خدمات است نه اول بودن،  نباید کیفیت و دقت را فدای سرعت انجام پروژه ها کنیم.

وی ادامه داد: امیدواریم این پروژه به برکات ایام الله دهه فجر در کمتر از یک سال از امضای تفاهم نامه و پیش از آغاز سال جدید به بهره برداری برسد.

آگشته در پایان خاطرنشان کرد: این پروژه مجموعه ای از خدمات و امکانات همچون وای فای یا همان اینترنت فضای باز در حاشیه استخر و بام سبز، صدور کارت شهروندی برای استفاده از فضاهای عمومی و خدماتی همچون سرویس های بهداشتی، پارکینگ ها و … را شامل می شود.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.