شنبه, 6 مرداد 1403 Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 42789 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2422×
چگونه از قشم به کیش برویم؟ مدت زمان سفر از قشم به کیش
4 شهریور 1402 ساعت: 21:54
شناسه : 262676
3

راه های سفر از قشم به کیش و معرفی بهترین مسیر | مدت زمان سفر از قشم به کیش | فاصله قشم تا کیش از بنادر مختلف

پ
پ

جزیره قشم و جزیره کیش همواره جز مقاصد پرگردشگر و محبوب کشورمان در خلیج فارس به شمار می آید که هر کدام با داشتن جاذبه ها وتفریحات مختص خود می تواند سفر متفاوتی را برای شما رقم بزند. ممکن است با سفر به جزیره قشم دلتان بخواهد از جزیره کیش هم دیدن کنید. در این مقاله قصد داریم شما را نحوه ی سفر از جزیره قشم به کیش آشنا کنیم. در نقشه فاصله ی قشم تا کیش زیاد است اما باید بدانیم که چطور می توان این مسیر را طی کرد.

 سفر از قشم به کیش

چه مدت زمانی طول می کشد که از قشم به کیش برویم؟

فاصله جغرافیایی و آبی بین قشم و کیش، چیزی حدود 196 کیلومتر است که پیمودن این مسیر تنها با شناورها، قایق های تندرو و کشتی ها میسر است. اما همانطور که می دانید مسیر مستقیمی از قشم به کیش وجود ندارد و شما باید در ابتدا به یکی از بندرها رفته و از آنجا به جزیره کیش بروید. در این صورت مسافت قشم تا کیش متفاوت است ، برای مثال:

فاصله قشم تا کیش از بندر آفتاب به بندر لافت: 280 کیلومتر

مدت زمان پیمودن این مسیر با شناورهای مسافربری: 1ساعت و 30 دقیقه تا 2 ساعتو 30 دقیقه

مدت زمان پیمودن این مسیر با شناورهای لندینگ: 2 تا 3ساعت

مدت زمان پیمودن این مسیر با لندینگ کرافت: بیشتر از ۳ ساعت

در نتیجه برای پاسخ به این سوال باید گفت که مدت زمان پیمودن این مسیر با توجه به وسیله نقلیه متفاوت است و در نهایت سفر از جزیره کیش به قشم حدود 7 ساعت و نیم طول می کشد اما شما می توانید هم از جاهای دیدنی قشم در شب و تفریحات آن و هم جاهای دیدنی و تفریحات کیش لذت ببرید تا سفر خاطره انگیزی را رقم بزنید.

images 1693044073 64e9cd69d5247 - چگونه از قشم به کیش برویم؟ مدت زمان سفر از قشم به کیش - قشم

جمع بندی

برای سفر از قشم به کیش مسیرهای متفاوتی وجود دارد که انتخاب شما می تواند براساس اولویت ها و سلایقتان متفاوت باشد، اما به شما پیشنهاد می کنیم که به عنوان بهترین مسیر دریایی از قشم به کیش از طریق بندر چارک اقدام کنید؛ چرا که تعداد شناورهای این بندر بیشتر است و شمارا سریعتر به مقصد می رساند. در آخر اگر قصد دارید از جزیره قشم به کیش سفر کنید حتما راهنمای سفر به قشم لحظه آخر را مطالعه کنید.

ثبت دیدگاه

1 دیدگاه برای “چگونه از قشم به کیش برویم؟ مدت زمان سفر از قشم به کیش”
  1. پارک ساحلی زیتون یکی از بهترین جاهای دیدنی قشم تو شبه

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.