شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41464 تعداد نوشته های امروز : 11 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بارش نخستین برف پاییزی در ارتفاعات تالش
    22 مهر 1402 - 8:46
    شناسه : 265531
    0

    مدیر کل مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره بر آمادگی کامل ستاد مدیریت بحران در خصوص مقابله با بارش احتمالی شدید باران گفت: در ارتفاعات تالش بارش به صورت برف است که همین امر باعث جلوگیری از بروز سیلاب از ارتفاعات می‌شود.

    پ
    پ

    نخستین برف پاییزی در ارتفاعات تالش - بارش نخستین برف پاییزی در ارتفاعات تالش - ارتفاعات تالش

    به گزارش «یاورمردم» به نقل از فارس؛ امیر مرادی مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای گیلان اظهار کرد: با توجه به اعلام هشدار سطح نارنجی، روز گذشته جلسه ستاد مدیریت بحران با حضور تمامی دستگاه‌های اجرایی برگزار و نقاط ضعف و قوت بحران قبلی در این جلسه مورد بررسی قرار گرفته و تمامی دستگاه‌ها در آمادگی کامل هستند.

    وی با بیان اینکه بیشترین میزان بارش باران در شهرستان رضوانشهر بوده است، گفت: شهرستان رضوانشهر با ۱۰۰ میلی‌متر باران بیشترین میزان بارش باران را داشته و بعد از آن بندر کیاشهر دارای بارش‌های زیادی بودند.

    مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به سیلابی شدن برخی از رودخانه‌ها در شهرستان‌های گیلان بیان کرد: به صورت برخط تصویر تمامی رودخانه‌ها از طریق شرکت آب منطقه‌ای به ستاد بحران ارسال می‌شود و علیرغم سیلابی شدن برخی از رودخانه‌ها تاکنون شاهد طغیانی نبودیم.

    مرادی از رانش جزئی زمین در خشکبیجار رشت خبر داد و افزود: در بخش خشکبیجار شاهد رانش جزئی زمین بودیم که بلافاصله تیم‌های واکنش سریع راهداری وارد عمل شده و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

    وی با تاکید بر آمادگی کامل ستاد مدیریت بحران در خصوص مقابله با بارش احتمالی شدید باران تصریح کرد: در ارتفاعات تالش بارش به صورت برف است که همین امر باعث جلوگیری از بروز سیلاب از ارتفاعات می‌شود هر چند تمامی دستگاه‌های اجرایی در آماده‌باش کامل هستند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.