یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41481 تعداد نوشته های امروز : 14 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • سقوط مردی در چاه نیمه عمیق در رشت / آتش نشانان وارد عمل شدند
    24 مهر 1402 - 18:04
    شناسه : 265627
    1

    طبق تماس با سازمان آتش نشانی رشت در ساعت 23:25  یک شنبه 23 مهر 1402 حادثه سقوط مردی حدودا 70 ساله در چاهی واقع در  امام زاده هاشم حوالی کاروانسرای شاه عباسی اطلاع داده شد.

    پ
    پ

    نجات آتش نشانان در پی سقوط مردی در چاه نیمه عمیق، خارج از حوزه استحفاظی رشت - سقوط مردی در چاه نیمه عمیق در رشت / آتش نشانان وارد عمل شدند - چاه

    طبق تماس با سازمان آتش نشانی رشت در ساعت 23:25  یک شنبه 23 مهر 1402 حادثه سقوط مردی حدودا 70 ساله در چاهی واقع در  امام زاده هاشم حوالی کاروانسرای شاه عباسی اطلاع داده شد.

    سریعا تیم تخصصی نجات شامل 4  آتش نشان و افسر ارشد بهمراه دو دستگاه خودروی نجات به محل حادثه اعزام شدند.

    شهرام مومنی رئیس سازمان آتش نشانی رشت در این باره گفت: حوالی ساعت 9 شب در پی گذر از راهی قدیمی و با نیت طی شدن مسیری کوتاه تر برای رسیدن به مقصد و نهایتا با توجه به عدم آگاهی و شناخت از این گذرگاه، مردی حدودا 70 ساله در یک چاه نیمه عمیق خانگی(متروکه) سقوط داشت.

    وی در ادامه افزود: تیم نجات سریعا  با توجه به گاز فاضلاب موجود در چاه ضمن  انجام تمهیدات ایمنی و نیز برپایی تجهیزات و سه پایه های نجات نسبت به خارج کردن فرد سقوط کرده اقدام کردند.

    مومنی عمق آب موجود در چاه را حدودا یک متر عنوان کرد و گفت: که فرد سقوط کرده که دچار ضعف و کم توانی شده بود جهت پیگیری امورات درمانی اش و اعزام به بیمارستان به عوامل اورژانس سپرده شد.

    توصیه به شهروندان: از مسیرهای ناشناخته با احتیاط عبور کنید خوشبختانه؛ در نزدیکی این حادثه افرادی بودند تا حادثه را اطلاع رسانی کنند اما گاها حوادثی رخ میدهد که عدم اطلاع سریع جهت امداد رسـانی موجبات رخداد حوادث تلخ تری خواهد بود.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.