×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

در پی گزارشات مردمی اعضای دو باند جعل عنوان و کارچاق کنی توسط عوامل حفاظت اطلاعات دادگستری استان دستگیر شدند.

اعضای این دو باند با شناسایی افراد متمول و با سوء استفاده از جایگاه برخی مقامات و تقرب به آنها و جلب اعتماد آنان به نام دستگاه قضایی اخاذی می نمودند.

این افراد متخلف و سودجو با صحنه سازی  و تشویش اذهان پس از به دام انداختن متمولین، به  اخاذی و کلاهبرداری های کلان چند صدمیلیونی از این افراد  می پرداختند.

به گزارش دستگاه نظارتی دادگستری استان گیلان از ابتدای سال جاری  تاکنون چندین باند دلالی و کارچاق کنی در تعدادی از حوزه های قضایی و سازمانهای تابعه شناسایی و دستگیر شده اند و بخشی از وجوه کلانی که برخی ازاین افراد به ناحق  تصرف کرده بودند به صاحبان آنها برگردانده شد و با تشکیل پرونده قضایی این افراد توسط دادگاه محترم به اشد مجازات محکوم گشته اند.

در این راستا حفاظت اطلاعات ارشد دادگستری استان گیلان با دستگیری این افراد اعلام کرد: با تمام کسانی که  بخواهند  با سوء استفاده  از ناآگاهی مردم و با ادعای کذبِ داشتن اختیارات واهی و ارتباط با مسئولان دستگاه قضایی  از ارباب رجوع، خانواده متهمان و زندانیان سوء استفاده نمایند برخورد قاطع قانونی خواهد داشت.

در این راستا حفاظت اطلاعات ارشد دادگستری استان گیلان  از مردم ولایت مدار و انقلابی استان گیلان انتظاردارد که در صورت مشاهده و یا استماع اخباری مرتبط با دستگاه قضایی همچون روال گذشته ، مراتب را از طریق تلفن گویای حفاظت اطلاعات دادگستری استان گیلان به شماره  ۱۵۸۰_۰۱۳ اعلام نمایند.

همچنین مردم شریف گیلان می توانند  گزارشات خود را به ستاد خبری حفاظت اطلاعات دادگستری کل استان واقع بلوار شهید آیت ا.. مدرس، حفاظت اطلاعات  دادگستری کل استان گیلان یا ستادخبری حفاظت اطلاعات واقع در بلور امام خمینی ، میدان دکتر حشمت_ ساختمان  دادگاههای حقوقی رشت  ارسال نمایند.

روابط عمومی دادگستری کل استان گیلان  به نوبه خود از گزارشات مردمی  که در برخورد جدی با متخلفان بسیار کارساز بوده است قدردانی نموده و اعلام میدارد با همکاری مردم ولایتمدار گیلان عرصه برفعالیت های افراد سودجو و دلال بیش از گذشته تنگ گردد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.