پنج‌شنبه, 13 اردیبهشت 1403 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41527 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • سوتی عجیب ایران خودرو در رونمایی از خودرو برقی ری‌را
    25 آبان 1402 - 13:39
    شناسه : 267631
    1

    در حالی در نمایشگاه صنعت تحول خودرو از ری‌رای برقی رونمایی شد که برای اولین بار در جهان در تولید یک خودروی برقی از اگزوز استفاده شده بود! اما آیا خودروی برقی نیازی به اگزوز دارد؟

    پ
    پ

    عجیب ایران خودرو در رونمایی از خودرو برقی ری‌را - سوتی عجیب ایران خودرو در رونمایی از خودرو برقی ری‌را - خودرو برقی ری‌را

    ری‌را جدیدترین محصول تولیدی ایران خودروست که در مرحله آزمایش و بررسی‌های نهایی جهت ورود به بازار قرار دارد. روز گذشته در حالی در نمایشگاه صنعت تحول خودرو از ری‌رای برقی رونمایی شد که برای اولین بار در جهان در تولید یک خودروی برقی از اگزوز استفاده شده بود.

    گروه صنعتی ایران خودرو در نمایشگاه بین المللی تهران در کنار معرفی جدیدترین محصولات سواری خود مانند تارا V۴ ال ایکس، دناپلاس توربو اتوماتیک آپشنال، خودرو وارداتی شاین مکس (بنزینی و هیبریدی)، هایما ۸S و هایما ۷X و همچنین اتوبوس برقی، خودرو ریرا برقی را برای نخستین بار به نمایش گذاشت.

    کراس اوور برقی ایران خودرو که هنوز نسخه بنزینی آن هم به دست مشتریان نرسیده است از پیشرانه برقی با بیشینه توان ۱۶۱ اسب بخار (۱۲۰ کیلووات) و گشتاور نهایی ۳۰۰ نیوتن متر بهره می برد و ظرفیت باتری های این خودرو ۵۳ کیلو وات بر ساعت اعلام شده است که با شارژر های خانگی در مدت زمان ۱۰ ساعت به طور کامل شارژ می شود اما مدت زمان شارژ سریع این خورو در ایستگاه های شارژ ۳۰ دقیقه است که در صورت شارژ کامل توان پیمایش ۴۵۰ کیلومتر را دارد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.