یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41468 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • خودکشی دختر آملی در هتل معروف تهران / در وصیت نامه اش چه نوشته بود؟
    28 آبان 1402 - 3:00
    شناسه : 267809
    0

    دختر 31 ساله اهل آمل در هتلی معروف به زندگی خود پایان داد.

    پ
    پ

    دختر آملی در هتل معروف تهران - خودکشی دختر آملی در هتل معروف تهران / در وصیت نامه اش چه نوشته بود؟ - خودکشی

    به گزارش رکنا، ساعت11 صبح روز 27 آبان ماه خبر مرگ مشکوک دختر جوانی توسط نیروهای خدماتی هتلی معروف به کلانتری 105 سنایی مخابره شد و بلافاصله ماموران به محل حادثه اعزام شدند.

    ماموران پلیس در هنگام ورود به یکی از اتاق های این هتل معروف در تهران با جسم بی جان دختری روبرو شدند که بنابر تایید عوامل اورژانس چند ساعت قبل از پیدا شدن جسد فوت کرده است.

    در تحقیقات های ابتدایی ماموران بعد از شنیدن اظهارات نیروی خدماتی و مدیریت هتل متوجه شدند که این دختر جوان 31 ساله و اهل شهر آمل است و از چند سال قبل با برادرش در تهران زندگی می کند و بنابر دلایل نامعلومی روز گذشته به این هتل آمده بود.

    پس از بررسی محل حادثه ماموران پلیس آگاهی در کنار جسد این دختر جوان دست نوشته ای از او پیدا می کنند که در آن از همه اعضای خانواده خود عذرخواهی کرده و نوشته است که در صحت و سلامت کامل به زندگی خود پایان می دهد، همچنین در کنار جسد لیوان آب با محتویات نا مشخص و قرص های خواب آور کشف شد که بنابر دستور بازپرس ویژه قتل از شعبه 3 دادسرای امور جنایی همراه جسد برای بررسی دقیق به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

    بازپرس ویژه قتل از شعبه 3 دادسرای امور جنایی تهران دستور بازبینی فیلم دوربین های مداربسته هتل، شنیدن اظهارات برادر متوفی و شهود حاضر در صحنه را در دستور کار تیم کارآگاهان پایگاه دهم پلیس آگاهی قرار داد.

    تحقیقات در خصوص این مرگ مشکوک در حال بررسی است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.