شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بازی فوتبال تیم منتخب طراحان گرافیک و تیم منتخب استقلال و پرسپولیس
    14 فروردین 1395 - 16:02
    شناسه : 2715
    1

    به گزارش خبرگزاری با مردم به نقل از روابط عمومی انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران؛ روز گذشته جلسه‌ای ویژه در محل انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران با حضور کارشناسان فدراسیون فوتبال و علی کفاشیان و همچنین هیات مدیره انجمن برگزار شد. در این جلسه که برای ایجاد یک تفاهم‌نامه مابین انجمن و وفدراسیون فوتبال برگزار […]

    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری با مردم به نقل از روابط عمومی انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران؛ روز گذشته جلسه‌ای ویژه در محل انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران با حضور کارشناسان فدراسیون فوتبال و علی کفاشیان و همچنین هیات مدیره انجمن برگزار شد.
    در این جلسه که برای ایجاد یک تفاهم‌نامه مابین انجمن و وفدراسیون فوتبال برگزار شده بود، علی کفاشیان با ذکر این نکته که تا کنون در میادین فوتبال کشور هیچ نظارتی بر سطح کیفی تبلیغات دور زمین نبوده است از انجمن دعوت کرد تا از این پس نظارت جامعی بر روی تبلیغات دور زمین داشته باشند و به استانداردسازی آن کمک کنند.

     

    02 nkh s b rangmagazine - بازی فوتبال تیم منتخب طراحان گرافیک و تیم منتخب استقلال و پرسپولیس - استقلال01 nkh s b rangmagazine - بازی فوتبال تیم منتخب طراحان گرافیک و تیم منتخب استقلال و پرسپولیس - استقلال

    ابراهیم حقیقی؛ رییس انجمن صنفی طراحان گرافیک نیز در این جلسه با تبریک سال نو و با اشاره به صحبت‌های علی کفاشیان گفت: امروز میادین ورزشی ما تبدیل به حجم آشفته‌ای از تبلیغات غیر استاندارد شده و در ادامه راه انجمن صنفی طراحان گرافیک با امضای این تفاهم‌نامه از نمایش تبلیغات زننده و غیر‌استاندارد جلوگیری خواهد کرد.
    در بخش دیگر این جلسه که اولین جلسه کاری انجمن در سال جاری محسوب می‌شود به پیشنهاد مسعود سپهر در یک بازی از لیگ فوتبال کشور و برای رونمایی از این تفاهم‌نامه تیم منتخب طراحان گرافیک به مصاف تیم منتخب استقلال و پرسپولیس خواهد رفت.
    قرار است این بازی پیش از بازی اصلی استقلال و پرسپولیس در روز جمعه 27 فروردین به مدت 30 دقیقه و در دو نیمه برگزار شود هنرمندان ذیل در ترکیب تیم منتخب طراحان گرافیک قرار گیرند:

    اونیش امین‌الهی (دروازه‌بان)

    بیژن صیفوری (دفاع)
    مجید عباسی (دفاع)
    کورش پارسانژاد (دفاع)

    بهراد جوانبخت (هافبک وسط)

    علی رشیدی (هافبک)
    ساعد مشکی (هافبک)
    امیرحسن قوچی‌بیک (هافبک)

    آریا کسایی(خط حمله)

    ایمان صفایی (خط حمله)
    فرهاد فزونی (خط حمله)

    ذخیره:

    فرزاد ادیبی
    مهران زمانی(دروازه‌بان)
    مسعود سپهر
    علیرضا مصطفی‌زاده
    ابراهیم حقیقی
    قباد شیوا
    امراله فرهادی
    مصطفی اسدالهی

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.