شنبه, 15 اردیبهشت 1403 Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41548 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2375×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بزرگترین مرکز تخصصی آموزش ایمنی و آتش نشانی شمال کشور افتتاح می شود
    19 بهمن 1402 - 2:10
    شناسه : 273596
    1

    125 رشت- شهرام مومنی رییس سازمان آتش نشانی رشت از در پیش بودن افتتاح بزرگترین مرکز آموزش تخصصی ایمنی و آتش نشانی در رشت خبر داد.

    پ
    پ

    مرکز تخصصی آموزش ایمنی و آتش نشانی شمال کشور افتتاح می شود - بزرگترین مرکز تخصصی آموزش ایمنی و آتش نشانی شمال کشور افتتاح می شود - آتش نشانی

    125 رشت- شهرام مومنی رییس سازمان آتش نشانی رشت از در پیش بودن افتتاح بزرگترین مرکز آموزش تخصصی ایمنی و آتش نشانی در رشت خبر داد.

    وی ضمن تبریک ایام ا… مبارک دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی به ملت شریف ایران اسلامی، افزود:با فعالیت این مرکز کارگاه های آموزشی امداد و نجات در فضای معلق (برج عملیاتی صعود و فرود) ، اطفاء حریق پمپ بنزین و تانکر سوخت، اطفاء حریق گاز شهری، کارگاه امداد و نجات در تصادفات جاده ای، کارگاه جستجو و نجات در فضای محدود، کارگاه آشنایی با مواد شیمیایی خطرناک و کارگاه حمل مصدوم راه اندازی خواهد شد.

    این مسوول با اشاره به اینکه برگزاری کارگاه های تخصصی برای آتش نشانان و دیگر افرادی که در محیط های خطرناک و پر خطر کار می کنند یک دقدقه بوده، افزود: کمبود مکانی مستقل برای مانورها ی تخصصی همیشه احساس می شد.

    وی با تاکید بر اینکه بخش قابل توجهی از هزینه های مربوط به احداث این پروژه با استفاده از توان تخصصی آتش نشانان و سازمان آتش نشانی صورت گرفته است، افزود:
    برای راه اندازی این پروژه از محوطه و طبقه فوقانی ایستگاه 13 آتش نشانی بهره گرفته شده که اگر این مرکز در فضای دیگری خارج از این مکان با مشخصات و مختصات فعلی احداث و به بهره برداری می رسید، می بایست اعتباری بالغ بر 1200 میلیارد ریال صرف می شد که هم اینک میزان اعتبار احداث، تجهیز و راه اندازی به مبلغی بالغ بر 16.5 میلیارد ریال رسید.

    همین گزارش حاکی است: این مرکز با متراژ کلی 3832 متر مربع و متراژ محوطه کارگاهی
    2520 متر مربع و 4 کلاس با ظرفیت مجموعا 140 نفر در ساعت ۹ صبح روز شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ در ایستگاه ۱۳ آتش نشانی واقع در بلوار شهید افتخاری جنب ساختمان منطقه ۴ به بهره‌برداری خواهد رسید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.