پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • اعتبارنامه نمایندگی ذبیح نیکفر به وی اعطا شد+تصاویر
    14 فروردین 1395 - 20:58
    شناسه : 2739
    0

    ذبیح نیکفر لیالستانی صبح امروز با حضور در فرمانداری لاهیجان اعتبارنامه نمایندگی خود را در حضور اعضاء هیات نظارت شهرستان و برخی از روسای ادارات و نهادها دریافت کرد. به گزارش خبرگزاری با مردم به نقل از «لاهیجان»، پس از تاییدصحت انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه لاهیجان و سیاهکل از سوی […]

    پ
    پ

    ذبیح نیکفر لیالستانی صبح امروز با حضور در فرمانداری لاهیجان اعتبارنامه نمایندگی خود را در حضور اعضاء هیات نظارت شهرستان و برخی از روسای ادارات و نهادها دریافت کرد.

    به گزارش خبرگزاری با مردم به نقل از «لاهیجان»، پس از تاییدصحت انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه لاهیجان و سیاهکل از سوی شورای نگهبان، جلسه مشترکی باحضور اعضاء هیات اجرایی انتخابات و برخی روسای ادارات و نهادهای شهرستان لاهیجان، صبح امروز(شنبه ۱۴فروردین) در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد و اعتبارنامه ذبیح نیکفر منتخب دهمین دوره انتخابات در این حوزه به وی اعطاء شد.

    ذبیح نیکفر در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با کسب ۴۷هزار و ۳۴۱ رای، منتخب مردم در حوزه انتخابیه لاهیجان و سیاهکل شد.

    بنابر آیین نامه داخلی مجلس، هر نامزد پیروز در انتخابات، یک اعتبارنامه نمایندگی دارد که باید از سوی همه نمایندگان پذیرفته شود. این اعتبار نامه مجموعه مدارکی است که در ارتباط با سوابق کاری و نحوه انتخاب هر نماینده در پرونده وی قرار می گیرد و بعد از شروع به کار مجلس و تعیین شعب مجلس، اعتبار نامه های نمایندگان در شعب مورد بررسی و نهایتا مورد تایید یا رد شعبه های بررسی کننده قرار می گیرد.

    اعطای اعتبارنامه نمایندگی ذبیح نیکفر (۷)  اعطای اعتبارنامه نمایندگی ذبیح نیکفر (۹) اعطای اعتبارنامه نمایندگی ذبیح نیکفر (۱۰) اعطای اعتبارنامه نمایندگی ذبیح نیکفر (۱۱)اعطای اعتبارنامه نمایندگی ذبیح نیکفر (۱۲)اعطای اعتبارنامه نمایندگی ذبیح نیکفر (۳) اعطای اعتبارنامه نمایندگی ذبیح نیکفر (۱) اعطای اعتبارنامه نمایندگی ذبیح نیکفر (۲)اعطای اعتبارنامه نمایندگی ذبیح نیکفر (۴) اعطای اعتبارنامه نمایندگی ذبیح نیکفر (۵) اعطای اعتبارنامه نمایندگی ذبیح نیکفر (۶)

    پایان پیام/

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.