شنبه, 15 اردیبهشت 1403 Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41555 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2375×
نکات کلیدی در خرید جرثقیل سقفی دست دوم
02 اردیبهشت 1403 - 23:31
شناسه : 278591
1

برای خرید جرثقیل سقفی کارکرده  باید به نکات بسیار مهمی توجه داشته باشید. شرکت جرثقیل بناگستر بهترین و سالم‌ترین جرثقیل‌ها کارکرده را به خریداران عزیز عرضه می‌دارد.

پ
پ

جرثقیل سقفی دست دوم یکی از پررنگ‌ترین انتخاب‌ها در کنار خرید انواع جرثقیل سقفی نو و کار نکرده است. امروزه بسیاری از صاحبان صنایع برای آن که بتوانند در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند، سراغ خرید جرثقیل‌های دست دوم ‌می‌روند. خرید جرثقیل سقفی کارکرده همانند سایر ماشین آلات صنعتی می‌تواند گزینه خوبی برای کاهش هزینه‌ها باشد. اما این که چه جرثقیلی با چه شرایطی می‌خرید و آن را از کدام مرکز خریداری می‌کنید بسیار مهم است.

برای خرید جرثقیل سقفی کارکرده  باید به نکات بسیار مهمی توجه داشته باشید. شرکت جرثقیل بناگستر بهترین و سالم‌ترین جرثقیل‌ها کارکرده را به خریداران عزیز عرضه می‌دارد.

چرا خرید جرثقیل دست دوم؟

word image 278591 1 - نکات کلیدی در خرید جرثقیل سقفی دست دوم - بالابر

جرثقیل سقفی دست دوم، جرثقیل‌هایی هستند که قبلاً از آن‌ها استفاده شده و به نوعی کارکرده هستند. مهم‌ترین دلیلی که صاحبان کسب و کار‌های مختلف سراغ چنین جرثقیل‌هایی ‌می‌روند، صرفه‌جویی در هزینه هاست. جالب است بدانید که خرید جرثقیل استوک می‌تواند بسیار صرفه اقتصادی داشته باشد. زیرا جرثقیل‌های نو و کار نکرده دارای قیمت خرید بسیار بالایی می‌باشند. اما اگر قصد خرید بالابرهای زنجیری دارید، باید بسیار محتاطانه عمل کنید. زیرا با این انتخاب اشتباه ممکن است تمامی زحمات و سرمایه شما برای خرید جرثقیل هدر رود.

جرثقیل سقفی دست دوم توسط چه شرکتی ساخته شده است؟

اولین موردی که هنگام خرید جرثقیل سقفی دست دوم باید به آن دقت کنید، برند جرثقیل و شرکت سازنده آن است. جرثقیل‌هایی که توسط شرکت‌های معتبر مانند دماگ آلمان ساخته می‌شوند، دارای طول عمر و دوام زیادی هستند. زیرا برای ساخت این جرثقیل‌ها از بهترین نوع بالابر و باکیفیت‌ترین متریال‌ها بهره می‌برند. در نتیجه حتی محصولات استوک این شرکت‌ها می‌توانند کارکرد عالی از خود نشان دهند. قبل از خرید بهتر است حتماً در مورد شرکت سازنده جرثقیل تحقیق کرده و پیشینه آن را بررسی کنید.

آیا جرثقیل سقفی دست دوم به درد کار شما می‌خورد؟

مورد دیگری که هنگام خرید جرثقیل سقفی دست دوم باید به آن دقت کنید، کاربرد جرثقیل است. این که آیا جرثقیل مورد نظر به درد کار شما می‌خورد یا خیر؟ شما در یک ساعت چند بار از جرثقیل استفاده می‌کنید؟ چه تناژ باری را قرار است با جرثقیل جابجا کنید؟ متراژ محیط کار شما چقدر است؟ آیا جرثقیل مورد نظر می‌کند در شرایط سخت محیط کاری شما دوام بیاورد؟ پاسخ دادن به تمامی این سؤالات می‌تواند شما را از سردرگمی جهت خرید جرثقیل سقفی استوک نجات دهد.

توجه به تاریخچه و میزان کارکرد جرثقیل سقفی دست دوم

بهتر است در هنگام خرید جرثقیل سقفی دست دوم تاریخچه کارکرد و میزان سرویس‌هایی که دریافت کرده است را از طلب کنید. جرثقیل‌هایی که به صورت مرتب سرویس شده‌اند، حتی اگر سال‌های زیادی از ساخت آن‌ها گذشته باشد، باز هم کارکرد خوبی دارند. اما برعکس، جرثقیل‌هایی که به آن‌ها اهمیت داده نشده و مدت زمان زیادی کار کرده‌اند، دوام بالایی نخواهند داشت. بهتر است سوابق کارکرد جرثقیل را چک کرده و طبق تاریخچه موجود تصمیم به خرید آن بگیرید.

جرثقیل سقفی دست دوم در چه شرایطی کار کرده است؟

word image 278591 2 - نکات کلیدی در خرید جرثقیل سقفی دست دوم - بالابر

این که جرثقیل سقفی دست دوم که قصد خرید ان را دارید در چه شرایطی کار کرده است بسیار مهم است. برخی از جرثقیل‌ها در شرایط سخت کاری همچون ارتفاع بالا، حرارت زیاد، رطوبت، گردوغبار، نور خورشید، مواد شیمیایی خورنده و… کار کرده‌اند. مسلماً چنین جرثقیل‌هایی استهلاک بالایی داشته و در صورت خرید احتمالاً طول عمر خوبی نخواهند داشت. بنابراین حتماً در هنگام خرید جرثقیل سقفی کارکرده ابتدا به جزئیات عوامل محیطی اطراف آن دقت کرده سپس تصمیم به خرید بگیرید.

آیا جرثقیل سقفی دست دوم نیاز به تعمیر دارد یا خیر؟

برخی از افراد ابتدا جرثقیل سقفی دست دوم خود را به خوبی تعمیر و سرویس می‌کنند، سپس آن را برای فروش می‌گذارند. اما گاهی اوقات پیش می‌آید که جرثقیل سقفی کارکرده به سرویس، تعمیر و بازسازی زیادی نیاز دارد. این تعمیر و سرویس خود می‌تواند موجب افزایش هزینه‌ها شود. بنابراین در هنگام خرید به این مسأله دقت کنید که آیا جرثقیل فوق به تعمیر و بازسازی نیاز دارد یا خیر. اگر نیاز دارد که باید قیمت خرید را پایین بیاورید تا ارزش خرید داشته باشد.

بررسی جرثقیل سقفی دست دوم توسط بازرس متخصص

یکی از ضروری‌ترین کار‌هایی که باید بکنید این است که قبل از خرید، ابتدا جرثقیل سقفی دست دوم توسط بازرس متخصص بررسی شود. بررسی توسط بازرس به شما کمک می‌کند تا اطلاعات خوبی در مورد جرثقیل به دست آورده و از سلامت فنی آن اطمینان حاصل کنید. در واقع اطمینان حاصل کردن از سلامت فنی جرثقیل تنها باید توسط افراد متخصص و باتجربه در این زمینه صورت گیرد. بنابراین افرادی که تخصص کافی ندارند، نمی‌توانند عملکرد جرثقیل سقفی استوک را بررسی کنند.

خرید جرثقیل سقفی دست دوم استوک از جرثقیل بناگستر

آیا می‌خواهید با خیالی راحت و بودجه‌ای مناسب بهترین جرثقیل سقفی دست دوم را خریداری کنید؟ شرکت جرثقیل بناگستر این افتخار را دارد که باکیفیت‌ترین و سالم‌ترین جرثقیل‌های سقفی دست دوم را در اختیار شما قرار دهد. دقت کنید که تمامی جرثقیل‌های این شرکت توسط تیم متخصص جرثقیل بناگستر بررسی و تأیید شده‌اند. بنابراین می‌توانید از نظر فنی و کارکرد خیالتان بابت این جرثقیل‌ها راحت باشد. همچنین تمامی این جرثقیل‌ها بهترین سرویس‌ها را دریافت کرده‌اند تا بتوانند عملکرد خوبی در شرایط سخت کاری از خود نشان دهند.

جمع‌بندی

در این مطلب به بررسی جرثقیل سقفی دست دوم و نکات مهمی که باید قبل از خرید به آن‌ها توجه کنید، پرداختیم. با در نظر گرفتن تمامی این نکات می‌توانید با کیفیت‌ترین جرثقیل سقفی استوک را با قیمت بسیار مناسب خریداری کنید. دقت کنید که انتخاب مرکز یا شرکتی که از آن خرید می‌کنید بسیار مهم است. جرثقیل بناگستر سالم‌ترین جرثقیل سقفی دست دوم را برای خرید به شما عزیزان ارائه می‌دهد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.