جمعه, 14 اردیبهشت 1403 Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41547 تعداد نوشته های امروز : 9 تعداد دیدگاهها : 2375×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بهترین سایت های دانلود طرح لایه باز ایرانی
    04 اردیبهشت 1403 - 17:28
    شناسه : 278685
    0

    امروزه انواع اعلامیه ترحیم، تسلیت، سالگرد، لوح تقدیر، پوستر و … را می‌توان با فرمت‌های قابل ویرایش یافت. طرح‌های لایه‌باز با فرمت psd ارائه شده و قابل تغییر هستند. بدین ترتیب با مراجعه به سایت‌هایی که این طرح‌های حرفه‌ای را ارائه می‌دهند، می‌توانید طرح مورد نظر خود را انتخاب کرده و در صورت نیاز تغییراتی را اعمال نمایید. سایت سلام گرافیک و طرح گرافیک دو نمونه از این مجموعه‌های حرفه‌ای هستند.

    پ
    پ

     

    دانلود طرح لایه باز از سایت های معتبر

    اگر می‌خواهید طرح لایه‌باز را با کیفیت بالا و قیمت مناسب دریافت کنید، باید در مورد سایت‌های مختلف و طرح‌های آن‌ها تحقیق کنید. سایت‌های معتبر معمولاً طرح‌هایی استاندارد و مرغوبی را ارائه می‌دهند. همچنین سایت‌هایی مانند طرح گرافیک طرح‌های خود را به‌روزرسانی کرده و همواره دارای طرح‌های جدید و مدرنی هستند. همچنین پشتیبانی مناسب و راهنمایی کاربران جهت ویرایش صحیح فایل نیز توسط این سایت‌های مورد اطمینان انجام می‌گیرد. با مراجعه به یک سایت معتبر می‌توانید گزینه‌های متنوعی از یک نوع به‌طور مثال اعلامیه را مشاهده کنید. در نهایت با بررسی نظرات و بازخوردهای دیگر کاربران در رابطه با خدمات یک سایت، می‌توانید در مورد مناسب بودن یا نبودن آن تصمیم بگیرید.

    پالت

    سایت پالت یکی از بهترین سایت‌هایی است که انواع طرح لایه‌باز مدرن را عرضه می‌کند. در این سایت لوح‌ها و پوسترهایی با رنگ، طرح و قاب‌بندی‌های مختلفی وجود دارند که با هر سلیقه‌ای سازگار هستند. تیم سایت طراحی پالت طرح‌های متنوع را به‌صورت لایه‌باز بارگزاری کرده و شما می‌توانید پس از خرید، تغییرات دلخواه را در آن‌ها اعمال نمایید. این سایت‌ آگهی، پوستر و بنرهای مناسبتی را با قاب‌بندی و آیکون‌های متنوعی ارائه می‌‌دهد.

    طرح گرافیک

    سایت طرح گرافیک دارای طرح‌های گرافیکی مناسبی برای انواع لوح تقدیر، طرح بنر تسلیت، تراکت، آگهی ترحیم و… است. فرقی ندارد به‌دنبال چه نوع آگهی‌ و در چه زمینه‌ای هستید. این سایت طرح‌های متنوعی برای تمام مناسبت‌‌ها را ارائه می‌دهد. فایل‌های لایه‌بازی که طرح گرافیک به نمایش گذاشته، قابل ویرایش هستند. این فایل‌ها با فرمت psd بوده و می‌توانید آن‌ها را برحسب سلیقه خود شخصی‌سازی کنید. طرح‌های لایه‌باز در سایزهای مختلفی ارائه می‌شوند و در صورت تمایل می‌توانید ابعاد آن‌ها را نیز تغییر دهید. با تغییر سایز این طرح‌ها، کیفیت‌شان به همان صورت باقی خواهد ماند. طرح و ظاهر زیبای اعلامیه‌ها و آگهی‌ها به ارزش معنوی آن می‌افزاید.

    سلام گرافیک

    سایت سلام گرافیک نیز سایتی معتبر برای دریافت انواع طرح لایه‌باز است. اگر به‌دنبال طرح‌های متنوع و زیبا برای لوح تقدیر، اعلامیه، پوستر ‌و… هستید، می‌توانید سری به این سایت زده و نمونه‌های موجود را مشاهده کنید. نمونه‌های این سایت نشان از طراحی اصولی و حرفه‌ای انواع طرح‌های لایه‌باز دارند. فایل‌های قابل دانلودی که این سایت ارائه می‌دهد، گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر و مناسب‌تری نسبت به مدل‌های چاپی محسوب می‌شوند.

    مزایای طرح‌ های لایه باز چیست؟

    یکی از بزرگ‌ترین مزایای طرح لایه‌باز، قابل ویرایش بودن آن است. این طرح‌ها را می‌توان با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییر داده و به شکل دلخواه درآورد‌. تغییر رنگ، متن و تصاویر در طرح‌های لایه‌باز امکان‌پذیر است. همچنین با داشتن طرح لایه‌باز می‌توانید اندازه و شکل طرح را بدون کاهش کیفیت، انجام دهید. استفاده از این فرمت‌ها باعث صرفه‌جویی در زمان شده و همچنین هزینه کم‌تری را نیز دربرخواهد داشت. این طرح‌ها را می‌توانید با کیفیت بالا در شبکه‌های اجتماعی مختلف مانند اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

    word image 278685 2 - بهترین سایت های دانلود طرح لایه باز ایرانی - طرح لایه باز

    در نهای کدام سایت بهتر است؟

    طرح‌های لایه‌باز کار را برای مجموعه‌های طراحی اعلامیه، پوستر، تراکت و… و همچنین مشتری‌ها آسان‌تر کرده‌اند. با یک جست‌وجوی ساده می‌توان به این طرح‌ها دست یافت و تغییرات لازم را در آن‌ها اعمال کرد. با استفاده از طرح‌های لایه‌باز می‌توانید آگهی، پوستر یا هر طرح مورد نظر را مطابق با سلیقه خود و در کم‌ترین زمان به‌دست آورید. سایت طرح گرافیک یکی از حرفه‌ای‌ترین و معتبرترین مجموعه‌هایی است که طرح‌های لایه‌باز را با تنوع بسیار ارائه می‌دهد.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.