×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

جلسه بامدادی ستاد بحران 1 - تسهیل در تردد و رفع نواقص برق رسانی اولویت مدیران است | تمام مدارس استان روز شنبه تعطیل است - آیا شنبه تعطیل است

استاندار گیلان در ستاد هماهنگی مدیریت بحران که از ساعت ۲۳ روز پنجشنبه تا ساعت یک وسی دقیقه  بامداد جمعه ادامه یافت گفت : تسهیل در تردد مردم و رفع نواقص برق رسانی  مهم ترین اولویت مدیران در ساعات آتی باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان ، دکتر نجفی درستاد هماهنگی مدیریت بحران که  هر کدام از معاونین استاندار ، مدیران دستگاههای اجرایی ، شهردار رشت و شهرداران مناطق پنج گانه این شهر نیز به ارایه گزارش پرداختند گفت: بارش بیش از ۷۰ سانتی متر برف در مدت ۱۲ ساعت  مشکلاتی برای مردم بوجود آورد.

دکتر نجفی گفت : مجموعه مدیرت شهری تلاش کنند تا محورهای اصلی با بکارگیری ماشین آلات برف روبی تا صبح بصورت کامل بازگشایی شوند.

استاندار گیلان خاطرنشان کرد : علاوه بر رشت شهرستان های دیگر در شرق گیلان نیز با مشکلاتی مواجه شدند که گروهای مدیریت بحران از سوی استانداری به آن مناطق اعزام شدند .

دکتر نجفی افزود : آسیب شناسی و ارزیابی در خصوص نحوه ی عملکرد دستگاه ها پس از پایان مشکلات انجام می شود .

وی با اشاره به گفتگوی تلفنی با وزیر نیرو گفت : با توجه به اعزام گروه های امدادی از سایر استان ها و بازگشایی مسیر راه ها باید برق  ۵۰ هزار مشترک باقی مانده تا فردا وصل شود .

دکتر نجفی با اشاره به کمک دهیاران در روستاهها که برای برف روبی و حل مشکلات کمک کردند گفت : همیاری مردم به ما کمک می کند و دهیاران پتانسیل خوبی دارند  .

وی با اشاره به اینکه در روز پنجشنبه ۲۲ میلیون متر مکعب گاز در گیلان مصرف شد گفت : با توجه به برودت هوا در روز جمعه انتظار می رود مصرف افزایش یابد.

استاندار گیلان گفت : باید صرفه جویی ها در مصرف گاز را افزایش دهیم .

وی گفت : همچنین تمام مقاطع تحصیلی مدارس سراسر استان روز شنبه به علت یخبندان ، شدت برودت هوا و صرفه جویی در مصرف گاز تعطیل است .

استاندار خاطر نشان کرد : پلیس راه نهایت سختگیری را برای خودروهایی که بدون زنجیر چرخ در محورهای برف گیر حرکت می کنند به خرج دهد  ، چون ورود این خودروها موجب مختل شدن آمد و شد و بروز مشکلات برای مردم می شود .

دکتر نجفی بااشاره به گزارشات دانشگاه علوم پزشکی و نهاد های مسئول گفت : خوشبختانه در بیمارستان ها بعه علت قطعی برق و یا عدم خدمات رسانی دستگاههای مسئول فوتی نداشتیم .

جلسه بامدادی ستاد بحران 2 - تسهیل در تردد و رفع نواقص برق رسانی اولویت مدیران است | تمام مدارس استان روز شنبه تعطیل است - آیا شنبه تعطیل است جلسه بامدادی ستاد بحران 3 - تسهیل در تردد و رفع نواقص برق رسانی اولویت مدیران است | تمام مدارس استان روز شنبه تعطیل است - آیا شنبه تعطیل است

همچنین  دکتر نجفی پس از برگزاری ستاد مدیریت بحران ساعت ۲ بامداد از مناطق مختلف رشت بازدید و روند فعالیتهای دستگاه های اجرایی بویژه مدیریت شهری رشت را بررسی کرد.

دکتر نجفی در این بازدید که فرماندار و شهردار رشت  نیز  گزارشی از روند خدمات رسانی ها ارائه کردند در گفتگو با نیروهای امدادی و عملیاتی بویژه پاکبانان سخت کوش و رانندگان  پرتلاش ماشین آلات سنگین به آنان خداقوت و خسته نباشید گفت.

جلسه بامدادی ستاد بحران 4 - تسهیل در تردد و رفع نواقص برق رسانی اولویت مدیران است | تمام مدارس استان روز شنبه تعطیل است - آیا شنبه تعطیل است جلسه بامدادی ستاد بحران 5 - تسهیل در تردد و رفع نواقص برق رسانی اولویت مدیران است | تمام مدارس استان روز شنبه تعطیل است - آیا شنبه تعطیل است


 منبع: روابط عمومی | انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.