چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41419 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • فرماندار لاهیجان در برف لاهیجان خوب عمل کرد | می تواند برای سایر شهرستان ها الگو باشد
    27 بهمن 1395 - 15:54
    شناسه : 36294
    0

    مدیرکل راه و شهرسازی گیلان گفت: فرماندار لاهیجان در برف لاهیجان خوب عمل کرده و طراحی را اجرایی نمود که میتواند برای سایر شهرستان ها الگو باشد که برای هر مسیر فرمانده عملیات مشخص کرده و سایر دستگاه ها به محوریت فرمانده عملیات مدیریت شدند. به گزارش «بامردم»، شعبانعلی خاوری در جلسه ستاد مدیریت بحران […]

    پ
    پ

    خاوری - فرماندار لاهیجان در برف لاهیجان خوب عمل کرد | می تواند برای سایر شهرستان ها الگو باشد - برف لاهیجان

    مدیرکل راه و شهرسازی گیلان گفت: فرماندار لاهیجان در برف لاهیجان خوب عمل کرده و طراحی را اجرایی نمود که میتواند برای سایر شهرستان ها الگو باشد که برای هر مسیر فرمانده عملیات مشخص کرده و سایر دستگاه ها به محوریت فرمانده عملیات مدیریت شدند.

    به گزارش «بامردم»، شعبانعلی خاوری در جلسه ستاد مدیریت بحران گیلان گفت:جهت رویارویی و مدیریت برف در پیش رو نظم بهتری نسبت به هفته گذشته به وجود آمده است.
    مدیرکل راه و شهرسازی گیلان افزود: ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات بخش خصوصی آمادگی حضور جهت فعالیت در بحران احتمالی برف در پیش روی را دارند.
    وی افزود: این دستگاه ها مشکل کشنده دارند که از سپاه و ارتش در این حوزه درخواست کمک می شود.
    خاوری بیان داشت: فرماندار لاهیجان در برف لاهیجان خوب عمل کرده و طراحی را اجرایی نمود که میتواند برای سایر شهرستان ها الگو باشد که برای هر مسیر فرمانده عملیات مشخص کرده و سایر دستگاه ها به محوریت فرمانده عملیات مدیریت شدند.
    مدیرکل راه و شهرسازی گیلان افزود: پلیس راه نیز میتواند بصورت محوری عمل کرده و این شیوه را در محورهای خود عملیاتی کرده و بهره گیرد.
    نازک کار نیز در ادامه بیان داشت؛ پارک اتومبیل ها در کنار خیابانها یکی از عوامل اصلی کندی در خدمات رسانی که باید توسط مردم مدیریت شوند.
    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان افزود:پلیس راه محورهای درون استانی را نیز تخلیه کند تا دستگاه های خدمات رسان با مشکل مواجه نگردند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.