×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

معارفه بخشدار مرکزی لاهیجان 5 1 - اخلاق را سرلوحه کار خود قرار دهیم / بخشدار جدید بامردم باشد + تصاویر - بخشدار
فرماندار لاهیجان گفت: انتظارم از بخشدار جدید بخش مرکزی این است که بامردم باشد و با دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها ارتباط سازنده ای در جهت توسعه روستاها داشته باشد.

به گزارش «بامردم»، سید محمد احمدی در جلسه تودیع و معارفه بخشدار مرکزی لاهیجان با بیان اینکه اخلاق را باید در سرلوحه کار خود قرار دهیم اضافه کرد: مهم ترین بحث نظام اداری ما در نظام جمهوری اسلامی ایران که یکی از رکن های ساختار حکومتی است و در منشوری که توسط رهبر معظم انقلاب تکلیف شده نهادینه سازی فرهنگ اسلامی مطابق ارزش اسلامی است.
وی به دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در اردیبهشت ۹۶ اشاره کرد و یادآور شد : اولین و مهم ترین اصل در برگزاری یک انتخابات که بسیار برای ما مهم و حائز اهمیت است حضورگسترده مردم برای تعیین سرنوشت است.
احمدی با بیان اینکه اصل دوم در انتخابات اجرای قانون است افزود: از همه ظرفیت های قانونی و از تمام توان خود برای برگزاری یک انتخابات سالم استفاده خواهیم کرد.
فرماندار لاهیجان از نامه نگاری برخی از دهیاران با مقامات استانی و کشوری انتقاد کرد و گفت: در هیچ کجای قانون نیامده که دهیاران و شوراهای روستاها به صورت مستقیم با مقامات و استانی و کشوری نامه نگاری کنند و این نامه نگاری ها باید با بخشداری صورت گیرد.
وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات حجت حاجی پور در طول زمان تصدی گری بخشداری مرکزی لاهیجان گفت: ایشان از نیرو های خوش فکر ما بودند و همیشه بامردم بوده و در میان مردم حضور داشتند و کاملا با مشکلاتشان آشنا بودند.
وی با بیان اینکه خیلی تلاش کردیم تا آقای حاجی پور همکاری خود را با ما ادامه دهند اما متاسفانه رفتنشان از لاهیجان یک تکلیف بود افزود: در پست جدید برای ایشان آرزوی موفقیت و سربلندی را دارم امیدوارم در کیاشهر مانند لاهیجان کارنامه درخشانی را داشته باشند.
وی ضمن تبریک به سلامت وارسته بعنوان بخشدار مرکزی لاهیجان گفت: انتظارم از ایشان این است که بامردم باشند و با دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها ارتباط سازنده ای در جهت توسعه روستاها داشته باشند.
وی افزود: یکی از بحث های مطرح در روستاها بحث پروژه محوری است که مدتهاست فراموش شده و توصیه من به بخشدار جدید لاهیجان این است باید برای روستاها پروژه تعریف شود تا شاهد بیش از پیش توسعه روستاها باشیم.
فرماندار لاهیجان با اشاره بارش برف سنگین اخیر در لاهیجان گفت : برف یک نعمت الهی است که خداوند متعال بر ما ارزانی داشت و در این بارش برف بنده شاهد زحمات و تلاش عزیزان ستاد بحران بودم که جا دارد از آنها تقدیر و تشکر کنم.
وی با بیان اینکه ما نتوانیم در برابر یک حادثه بمانیم قابل پذیرش نیست و ما باید خود را مقاوم کنیم تصریح کرد: تلاش دهیاران و اعضای شورهای اسلامی روستاها باعث شد مردم در روستاها کمترین دغدغه را داشته باشند که جا دارد از زحماتشان تقدیر و تشکر کنم.

معارفه بخشدار مرکزی لاهیجان 8 - اخلاق را سرلوحه کار خود قرار دهیم / بخشدار جدید بامردم باشد + تصاویر - بخشدار معارفه بخشدار مرکزی لاهیجان 7 - اخلاق را سرلوحه کار خود قرار دهیم / بخشدار جدید بامردم باشد + تصاویر - بخشدار بخشدار مرکزی لاهیجان 5 e1487881152586 - اخلاق را سرلوحه کار خود قرار دهیم / بخشدار جدید بامردم باشد + تصاویر - بخشدار معارفه بخشدار مرکزی لاهیجان 4 - اخلاق را سرلوحه کار خود قرار دهیم / بخشدار جدید بامردم باشد + تصاویر - بخشدار معارفه بخشدار مرکزی لاهیجان 3 - اخلاق را سرلوحه کار خود قرار دهیم / بخشدار جدید بامردم باشد + تصاویر - بخشدار معارفه بخشدار مرکزی لاهیجان 2 - اخلاق را سرلوحه کار خود قرار دهیم / بخشدار جدید بامردم باشد + تصاویر - بخشدار معارفه بخشدار مرکزی لاهیجان 1 - اخلاق را سرلوحه کار خود قرار دهیم / بخشدار جدید بامردم باشد + تصاویر - بخشدار سلامت وارسته بخشدار جدید - اخلاق را سرلوحه کار خود قرار دهیم / بخشدار جدید بامردم باشد + تصاویر - بخشدار رحمتی رییس آموزش و پرورش لاهیجان - اخلاق را سرلوحه کار خود قرار دهیم / بخشدار جدید بامردم باشد + تصاویر - بخشدار حجت حاجی پور بخشدار سابق - اخلاق را سرلوحه کار خود قرار دهیم / بخشدار جدید بامردم باشد + تصاویر - بخشدار پروین قادر رییس بهزیستی لاهیجان - اخلاق را سرلوحه کار خود قرار دهیم / بخشدار جدید بامردم باشد + تصاویر - بخشدار نیکفر - اخلاق را سرلوحه کار خود قرار دهیم / بخشدار جدید بامردم باشد + تصاویر - بخشدار معارفه بخشدار مرکزی لاهیجان 10 - اخلاق را سرلوحه کار خود قرار دهیم / بخشدار جدید بامردم باشد + تصاویر - بخشدار معارفه بخشدار مرکزی لاهیجان 9 - اخلاق را سرلوحه کار خود قرار دهیم / بخشدار جدید بامردم باشد + تصاویر - بخشدار