×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

نماز جمعه سیاهکل - آینده کشور ما به دست جوانان اداره خواهد شد | باید عزم خودمان را برای عزای مادر سادات جزم کنیم | فلسطین با علمداری ایران به پیروزی می رسد - اخبار سیاهکل

حجت الاسلام و المسلمین شکسته دل گفت: سالروز شهادت حضرت زهرا(س) درپیش است. بزرگان در این روز با پای برهنه به خیابان ها می آیند و همه ما نیز باید عزم خودمان را برای عزای مادر سادات جزم کنیم.

به گزارش «بامردم»، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا شکسته دل در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر، ضمن تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: سالروز شهادت حضرت زهرا(س) درپیش است. بزرگان در این روز با پای برهنه به خیابان ها می آیند و همه ما نیز باید عزم خودمان را برای عزای مادر سادات جزم کنیم.

وی با بیان اینکه این هفته به نام هفته ای با شهدا درسیاهکل نامگذاری شده و برنامه های متنوعی نیز در آن برگزار می شود، گفت: ویژه برنامه هفته ای با شهدا یادواره ۲۲۰ شهید والامقام شهرستان سیاهکل در ساعت ۱۵ هشتم اسفندماه با سخنرانی سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان در مسجد جامع سیاهکل می باشد.

امام جمعه سیاهکل با اشاره به برپایی اجلاس حمایت از فلسطین با حضور نمایندگان کشورهای مختلف در ایران، تصریح کرد: مقام معظم رهبری شخصا در این اجلاس حاضر شدند و حمایت همه جانبه ایران اسلامی را درباره فلسطین اعلام کردند.

حجت الاسلام و المسلمین شکسته دل با بیان اینکه ما نباید مظلوم را فراموش کنیم، افزود: آمریکا در تمامی جنایت هایی که در جهان انجام می شود نقش دارد و مقام معظم رهبری نیز آمریکا را محور شرارت در دنیا معرفی کرده اند.

وی با اشاره به خباثت های رژیم آل سعود، گفت: آل سعود به حول قوه الهی به زودی برچیده می شود و موضوع فلسطین نیز با علمداری ایران به پیروزی خواهد رسید.

امام جمعه سیاهکل ضمن تبریک به مناسبت روز امور تربیتی خاطرنشان کرد: خانواده ها می بایست با دقت بیشتری فرزندان خودشان را تربیت کنند نهادهای دولتی نیز باید در انجام امور فرهنگی و تربیتی جوانان دقت بالایی داشته باشند، زیرا آینده کشور ما به دست این جوانان اداره خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین شکسته دل ضمن تسلیت به مناسبت سالروز ارتحال آیت الله لنکرانی، یادآور شد: ایشان یک مرجع انقلابی و یار امام بود که بنده سعادت شاگردی ایشان را داشتم.

وی با بیان اینکه باید همراه و همگام امام زمان(عج) حرکت کنیم، گفت: امام زمان(عج) برای اهل زمین امان است. برای تعجیل در فرج ایشان می بایست خیلی دعا کنیم و این امر امام زمان(عج) است. / در سیاهکل

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.