×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

انتخابات 96 - تا کنون ثبت نام 198 نفر در شوراهای اسلامی شهرستان لنگرود ثبت نام کرده اند - اخبار لنگرود

 فرماندار شهرستان لنگرود گفت: تاکنون ۱۹۸ نفر در شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان لنگرود ثبت نام کردند که این تعداد ۷۲ نفر در شهرها و ۱۲۶ نفر در روستاها بوده اند.

به گزارش «بامردم»،  سید رضا جوادپور تصریح کرد: ثبت نام کنندگان شوراهای اسلامی شهر تا پایان امروز چهارشنبه مورخ ۹۶/۱/۲ در این شهرستان در شهر لنگرود ۲۷ نفر، نفر خانم ۲۳ نفر آقا، در شهر کومله ۶ نفر، ۱ نفر خانم ۵ نفر آقا، در شهر شلمان ۸ نفر ۴ نفر خانم ۴ نفر آقا، در شهر چاف و چمخاله ۲۰ نفر ۲ نفر خانم ۱۸ نفر آقا و در شهر اطاقور ۱۱ نفر ۱ نفر خانم ۱۰ نفر آقا بوده اند.

وی افزود: در روستاهای بخش مرکزی ۴۱ نفر ۴ نفر خانم ۳۷ نفر آق، در روستاهای بخش اطاقور ۶۰ نفر ۳ نفر خانم ۵۷ نفر آقا و در روستاهای بخش کومله ۲۵ نفر ۲ نفر خانم ۲۳ نفر آقا ثبت نام کردند

فرماندار لنگرود خاطرنشان کرد: تا کنون ۱۹۸ نفر در شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان لنگرود ثبت نام کردند که این تعداد ۷۲ نفر در شهرها و ۱۲۶ نفر در روستاها بوده اند.

سید رضا جوادپور فرماندار شهرستان لنگرود از نامزدهای شورای های اسلامی شهر و روستا خواست تا در ثبت نام با مراجعه به فرمانداری و بخشداری های تابعه این شهرستان تعجیل کنند و ثبت نام را به روزهای پایانی موکول نکنند.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.