×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

فرشید فقیه شجاعی

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر لاهیجان تأکید کرد: شهرداری باید دقت کافی را در مجهز کردن اصولی و مناسب پارک بانوان لاهیجان مدنظر قرار دهد .

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر لاهیجان، فرشید فقیه شجاعی رئیس کمیسیون عمران شورای شهر لاهیجان در گفتگویی با اشاره به نقش و جایگاه مهم زنان در جامعه، اظهار داشت: اگر زمینه نشاط زن که رکن اصلی و اساسی خانواده است فراهم گردد، این نشاط و سرزندگی در تمام خانواده جریان پیدا می کند .

وی تامین فضاهای مناسب برای گذران اوقات فراغت زنان و دختران را از وظایف مدیران و مسئولان عنوان کرد و ابراز امیدواری نمود، پارک بانوان لاهیجان در کمترین زمان ممکن به بهره برداری برسد.

فرشید فقیه شجاعی ، ضمن قدردانی از تلاش های شهرداری لاهیجان در تمامی حوزه ها ، تصریح کرد: با توجه به اهمیت بانوان در توسعه کشور و همچنین نقش مهم زنان در جامعه ، نگاه شهرداری لاهیجان به این قشر نقش آفرین جای تشکر دارد.

وی با ابراز خرسندی از احداث اولین پارک بانوان در شرق گیلان توسط شهرداری لاهیجان ، تأکید کرد: شهرداری باید دقت کافی را در مجهز کردن اصولی و مناسب پارک بانوان لاهیجان مدنظر قرار دهد .
رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر لاهیجان گفت : برای احداث پارک بانوان زمینی به مساحت ۵۸۰۰ متر مربع در ضلع ورودی غربی شهر در نظر گرفته شده است .

وی افزود: طی برنامه ریزی های انجام شده توسط شهرداری لاهیجان این پارک دارای فضای ورزش گروهی، تنیس روی میز، مسیر دوچرخه سواری، فضای بازی کودکان، مسیر پیاده روی، آلاچیق و فضای سبز و نیمکت، کلینیک گل و گیاه، غرفه تجاری، سرویس بهداشتی، آبخوری، میز شطرنج، دستگاه ورزشی و پارکینگ خواهد بود و به منظور افزایش ایمنی بانوان ، به طول ۴۰۰ متر و ارتفاع ۳/۵ متر فنس کشی خواهد شد.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.