شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مردم ولایت مدار شهرستان لنگرود برای خلق حماسه ای دیگر در ۲۹ اردیبهشت آماده هستند
    28 فروردین 1396 - 10:39
    شناسه : 50386
    0

    فرماندار لنگرود از آمادگی کامل این شهرستان برای خلق حماسه ای دیگر در ۲۹ اردیبهشت خبر داد و گفت: با وحدت، انسجام، همدلی، هم افزایی امکانات شاهد تحقق انتخاباتی سالم در کمال آرامش و امنیت با محوریت قانون خواهیم بود. سید رضا جوادپور، فرماندار لنگرود در جلسه شورای اداری با موضوع اهمیت انتخابات که امروز(27 […]

    پ
    پ

    توجیهی داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی لنگرود 9 - مردم ولایت مدار شهرستان لنگرود برای خلق حماسه ای دیگر در ۲۹ اردیبهشت آماده هستند - انتخابات لنگرود

    فرماندار لنگرود از آمادگی کامل این شهرستان برای خلق حماسه ای دیگر در ۲۹ اردیبهشت خبر داد و گفت: با وحدت، انسجام، همدلی، هم افزایی امکانات شاهد تحقق انتخاباتی سالم در کمال آرامش و امنیت با محوریت قانون خواهیم بود.

    سید رضا جوادپور، فرماندار لنگرود در جلسه شورای اداری با موضوع اهمیت انتخابات که امروز(27 فروردین) در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: یکی از امتیازات و ثمره خون شهدا این است که مردم از ارکان تصمیم گیری هستند و اراده خود را از طریق انتخابات اجرا می کنند.

    وی انتخابات را مظهر امنیت، اقتدار، انسجام ملی و وحدت اقوام ایرانی عنوان و تصریح کرد: نقطه مقابل این اراده خواست دشمن است که هر انتخاباتی در جمهوری اسلامی را راهی برای پیاده کردن نقشه های خود و ایجاد تفرقه در جامعه انجام دهد.

    جوادپور ادامه داد: همه تلاش ها در جمهوری اسلامی بر افزایش اعتماد عمومی به نظام و تقویت امید به آینده معطوف است که این امر از مسیر قانون مداری و قانون محوری محقق می شود.

    فرماندار لنگرود با تاکید بر اینکه همه باید قانون پذیر و با اجرای دقیق مُرقانون و امانت داری از حق و حقوق رای دهندگان حفاظت کنیم، اظهار کرد: مجاز نیستیم از شیوه های غیرقانونی و غیر شرعی استفاده کنیم و همه باید از قانون تمکین و قانون ستیز و قانون گریز را ضد ارزش بدانیم.

    مردم خالق اصلی شادابی و امید در جامعه

    وی مردم را خالق اصلی نشاط و شادابی و امید در جامعه دانست و اذعان کرد: هدف رهبری از مشارکت حداکثری در انتخابات ایجاد روحیه شادابی و نشاط در جامعه انقلابی و یاس و ناامیدی در دشمنان است که در این مسیر باید از اقدامات تفرقه افکنان و سیاه نمایی خدمات نظام، امام و ولایت فقیه خودداری شود.

    جوادپور از آمادگی کامل شهرستان برای خلق حماسه ای دیگر در 29 اردیبهشت خبر داد و تصریح کرد: با وحدت، انسجام، همدلی، هم افزایی امکانات شاهد تحقق انتخاباتی سالم در کمال آرامش و امنیت با محوریت قانون خواهیم بود.

    فرماندار لنگرود ادامه داد: 190 نفر در پنج شهر لنگرود و 744 نفر در حوزه روستایی در انتخابات شوراها نام نویسی کردند که مشارکت این دوره نسبت به دوره قبل 12 درصد افزایش را نشان می دهد.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.