×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

حسین بائوج لاهوتی - روند توسعه شتابان نهضت آسفالت در کلاچای - حسین بائوج لاهوتی
شهردار کلاچای روند توسعه نهضت آسفالت را در این شهر مطلوب و شتابان ذکر و گفت : تمام اهتمام مجموعه شهرداری و شورا ایجاد بستر مناسب برای افزایش میزان رضایتمندی با انجام پروژه های زیر بنایی و زیر ساختی است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری کلاچای، مهندس حسین بائوج لاهوتی روز پنجشنبه در جریان بازدید از روند انجام پروژه های نهضت آسفالت در این شهر گردشگرپذیر با تاکید بر این مطلب که شهرداری و شورا از هیچ تلاشی برای توسعه زیر ساختها در این شهر فروگذار نخواهد کرد، از عزم و اراده جمعی در تحقق این امر خبر داد.
وی با بیان این که انجام پروژه های توسعه عمران شهری حق قانونی مردم است و شهرداری خود را متعهد و ملزم به اجرای آن می داند اظهار کرد: خیلی خوشحالیم که توانسته ایم در طی این مدت رضایتمندی مردم را بطور نسبی جلب کنیم و این بسیار برای ما ارزشمند است.
www.kelachay.ir
شهردار کلاچای با اشاره به وعده های داده شده به مردم در سال گذشته برای انجام پروژه های نهضت آسفالت تصریح کرد : خوشبختانه شهرداری و شورا به تعهدات خود عمل کرده و در سال جاری این پروژه ها را اجرایی و عملیاتی کرده ایم و هم اکنون یکی پس از دیگری در شرف انجام و اتمام است.
بائوج لاهوتی، میزان سرمایه گذاری برای انجام پروژه های نهضت آسفالت را بالغ بر یک میلیارد تومان و از محل منابع داخلی شهرداری ذکر کرد.
وی در بخش دیگری با بیان این که نهضت آسفالت از منطقه نوده کلاچای آغاز شده و سپس در دیگر مناطق شهر نیز تسری خواهد یافت افزود : خوشبختانه تاکنون کوچه های مژده، کوثر، شهید قاسمی نژاد، گل میخک، فتح، شریعت، ارمغان و تعاون کار آسفالت در آن ها به پایان رسیده و هم اکنون کوچه های فرعی شریعت، ارمغان و آفاق نیز در دستور کار انجام آسفالت قرار دارد.
@shahrdarikelachay
شهردار کلاچای بیان کرد : به مجرد پایان یافتن آسفالت در منطقه نوده کلاچای، پیمانکار پروژه با همه امکانات و تجهیزات به ضلع غربی شهر گسیل و روند آسفالت را در این منطقه دنبال خواهد کرد.
وی ادامه داد در ذاین منطقه کوچه های شهید رضائی، چهارراه اندرزگو، قائم و قائم یکم و گل مریم مشمول پروژه آسفالت قرار خواهند گرفت.
وی اضافه کرد :با پایان یافتن پروژه آسفالت در ضلع غربی شهر روند انجام نهضت آسفالت تا خرداد ماه تعطیل خواهد شد و این پروژه ها بعد از خرداد ماه مجددا از سر گرفته خواهد شد.
بائوج لاهوتی در خاتمه افزود :شهرداری کلاچای این قول را به مردم فهیم و بزرگوار این شهر خواهد داد که انشاالله تا پایان دوره چهارم شورای اسلامی تمام ظرفیت و توان خود را بکار گیری خواهد کرد تا کوچه های خاکی سطح شهر را ساماندهی کند.

شهردار در پایان از شهروندان کوچه های فوق نیز به جهت همکاری خوب و ارزنده ایی که با شهرداری و پیمانکار پروژه در راستای سرعت بخشیدن به اجرای آن داشتند تشکر و قدردانی نمود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.