جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • برگزاری نظرسنجی انتخابات شورای شهر لاهیجان
    31 فروردین 1396 - 22:33
    شناسه : 50870
    0

    رسانه خبری تحلیلی «بامردم» در راستای عمل به وظایف ذاتی خود بدون هیچ‌گونه جهتگیری سیاسی به نفع افراد و گروه‌ها، اقدام به برگزاری نظرسنجی انتخابات آتی شورای شهر لاهیجان کرده است. با توجه به پخش اخبار و گزارش هایی ضد و نقیض و حتی جناحی و نادرست در برخی از سایت ها و کانال های […]

    پ
    پ

    شورای شهر لاهیجان - برگزاری نظرسنجی انتخابات شورای شهر لاهیجان - اسامی قطعی شورا شهر لاهیجان

    رسانه خبری تحلیلی «بامردم» در راستای عمل به وظایف ذاتی خود بدون هیچ‌گونه جهتگیری سیاسی به نفع افراد و گروه‌ها، اقدام به برگزاری نظرسنجی انتخابات آتی شورای شهر لاهیجان کرده است.

    با توجه به پخش اخبار و گزارش هایی ضد و نقیض و حتی جناحی و نادرست در برخی از سایت ها و کانال های وابسته به طیف خاص سیاسی و … در رابطه با افراد مطرح برای انتخاب به عنوان نمایندگان مردم لاهیجان در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا، رسانه خبری تحلیلی «بامردم» در راستای عمل به وظایف ذاتی خود، جذب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و همچنین آگاه سازی و کوشش برای  ارائه درست ترین تحلیل ها، آمار ها و گزارش ها بدون هیچ‌گونه جهتگیری سیاسی به نفع افراد و گروه‌ها، اقدام به برگزاری نظرسنجی انتخابات آتی شورای شهر لاهیجان کرده است.

    شایان ذکر است که هرفرد در این نظرسنجی فقط یک بار و حداکثر 7 کاندیدا  را می تواند انتخاب کند، با توجه به عدم فرارسیدن تاریخ انتشار لیست نهایی تایید صلاحیت ها، اسامی کاندیدا در این نظرسنجی کلی، غیر رسمی و غیرنهایی است، اسامی در لیست به صورت خودکار بر اساس بیشترین رای چینش می شود، تاریخ پایان نظرسنجی  جمعه 8 اردیبهشت 1396 می باشد.

    انتخابات پنجمین دورهٔ شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری ایران در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ برگزار خواهد شد.

    افرادی که اسامی آنان در فهرست زیر قرار ندارد اما علاقه مند به درج نام شان در لیست هستند از طریق کامنت ( نظرات ) در انتهای همین اسامی اعلام حضور نمایند تا  به لیست افزوده شوند.

     

    برای شرکت در نظرسنجی کلیک کنید

    ثبت دیدگاه

    4 دیدگاه برای “برگزاری نظرسنجی انتخابات شورای شهر لاهیجان”
    1. رای ما مهندس مهران آزاد سرو

      پاسخ
    2. من به عنوان شهروند لاهیجان تصمیم دارم به جوانان خوشفکر و خوش سابقه ای رأی بدم که هوای تازه به این شهر وزیدن بگبره. کم هم نیستند:
      فشین نکویی(سرممیز اداره دارایی)، پیام یوسفی (نویسنده، شاعر، ناشر)، مسعود رضایی خلیق و…

      پاسخ
    3. ابراهیم آذرپور

      پاسخ
    4. یکبارم شده به اشخاص تحصیلکرده که قبلا کارهای مدیریتی کردن رای بدیم.رای فروشی ممنوع.فقط علی ذاکری

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.