شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کشف شش فقره سرقت و دستگیری سارق در لاهیجان
    08 خرداد 1396 - 11:57
    شناسه : 55476
    0

    فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان از کشف ۶ فقره سرقت و دستگیری سارق در این شهرستان خبر داد. به گزارش «بامردم»،  سرهنگ محمود قاسمی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو، دستگیری و شناسایی سارق در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت. وی گفت: ماموران کلانتری ۱۲ […]

    پ
    پ

    محمود قاسمی فرمانده نیروی انتظامی لاهیجان 1 - کشف شش فقره سرقت و دستگیری سارق در لاهیجان - دزد

    فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان از کشف ۶ فقره سرقت و دستگیری سارق در این شهرستان خبر داد.

    به گزارش «بامردم»،  سرهنگ محمود قاسمی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو، دستگیری و شناسایی سارق در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
    وی گفت: ماموران کلانتری ۱۲ این شهرستان با انجام تحقیقات نامحسوس-فعال کردن منابع و مخبرین و اخذ تصاویر دوربین های مداربسته و اقدامات اطلاعاتی، موفق به شناسایی متهم ۵۳ ساله شدند.
    این مقام انتظامی در ادامه افزود: مامورین متهم را در حال تردد با یک دستگاه موتورسیکلت متوقف و دستگیر و جهت تحقیقات به مقر دلالت نموده که پس از بازجویی فنی، متهم به ۶ فقره سرقت معترف گردید.
    وی در پایان با بیان این مطلب که موتورسیکلت متهم نیز دارای سابقه سرقت از شهرستان رشت بوده افزود: متهم با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی گردید.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.