جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • به این زودی ها قادر به استخراج نفت از خزر نیستیم
    08 خرداد 1395 - 21:31
    شناسه : 6104
    0

    نماینده مردم آستانه در مجلس با تاکید براینکه به این زودی ها قادر به استخراج نفت از دریای خزر نیستیم، گفت: شرایط برای استخراج نفت از دریای خزر مهیا نیست به گزارش خبرگزاری بامردم، محمد حسین قربانی با اشاره به وضعیت سایت نفتی خزر، اظهار کرد:  هیچ کس منکر وجود ذخایر نفتی در پیکره دریای […]

    پ
    پ

    قربانی1

    نماینده مردم آستانه در مجلس با تاکید براینکه به این زودی ها قادر به استخراج نفت از دریای خزر نیستیم، گفت: شرایط برای استخراج نفت از دریای خزر مهیا نیست

    به گزارش خبرگزاری بامردم، محمد حسین قربانی با اشاره به وضعیت سایت نفتی خزر، اظهار کرد:  هیچ کس منکر وجود ذخایر نفتی در پیکره دریای خزر نیست .

    وی با تاکید براینکه دریای خزر هم زیر ساخت نفتی کشور به شمار می رود، تصریح کرد: اندوخته نفتی دریای خزر میلیون ها بشکه نفت است .

    نماینده مردم آستانه و کیاشهر در مجلس با اشاره به اینکه استخراج نفت باید از عمق دو هزار متری دریای خزر انجام شود، اضافه کرد: این نوع استخراج بسیار زیاد است و به دلیل عدم وجود زیر ساخت های لازم، استخراج نفت از دریای خزر سخت و هزینه بر است .

    قربانی با بیان این نکته که همسایه های شمالی ایران مانند روسیه استخراج نفت دارند، ابراز کرد: الان با توجه به قیمت ارزان نفت به ویژه نفت ایران این نوع استخراج از دریای خزر به صرفه نیست .

    وی با تاکید براینکه به این زودی ها قادر به استخراج نفت از دریای خزر نیستیم، تصریح کرد: شرایط برای استخراج نفت از دریای خزر مهیا نیست .

    نماینده استانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی در خاتمه اظهار کرد: پس از افزایش قیمت نفت در آینده و هموار شدن مسیر لغو تحریم ها باید از ظرفیت شرکت های بزرگ نفتی برای استخراج نفت دریای خزر استفاده کرد .

    کاسپین

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.