×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

صبح امروز جلسه کمیسیون مناسب سازی محیط اداری ویژه سالمندان ، معلولان وجانبازان شهرستان آستانه اشرفیه به ریاست مهندس حیدری فرماندار این شهرستان برگزار شد.

425 5 - به موضوع سالمندی به چشم یک حقیقت نگاه کنیم | بایدبه این موضوع توجه ویژه و کارشناسی داشت - آستانه اشرفیه

به گزارش «بامردم»، رحیم حیدری در این جلسه ضمن تبریک دهه کرامت گفت: این واقعیت را باید بپذیریم که جمعیت ایران و مخصوصا استان گیلان روند رشد سنی آن بسمت پیری رسیده است، ضرورت دارد که به موضوع سالمندی به چشم یک حقیقت نگاه کنیم و اموراتی را که مورد نیاز سالمندان می‌باشد باید توجه ویژه و کارشناسی داشت.

وی افزود: یازده میلیون از جمعیت ایران را معلولین شامل می‌شوند، که ۴٪ از این جمعیت از شدت معلولیت برخوردارند.

فرماندار آستانه اشرفیه گفت: جمعیتی از معلولین ما را جانبازان جنگ تحمیلی تشکیل می دهند، که آن ها بخاطر ما و این آب و خاک و نظام ایثار کردند و این وظیفه ما رو دوصدچندان میکند .

وی خاطرنشان کرد: دستگاه هایی که مناسب سازی اداره خود را برای ورود جامعه جانبازان ، معلولان و سالمندان تا به اکنون انجام نداده اندازه ، در یک فرصت زمانی ۳ماهه تکمیل نمایند، تا خدمات رسانی و رجوع این افراد راحت و آسان شود.

حیدری تصریح کرد: امیدوارم باتدبیر و تلاش خادمین مردم و نظام در شهرستان همه افراد و مردم جامعه ما در تمام سنین و توانایی های جسمی زندگی راحت‌تر و با امید ونشاط بیشتری را طی نمایند .

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.