شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ۴۶۵ پروژه عمرانی و خدماتی در رودسر به بهره برداری می رسد
    01 شهریور 1396 - 20:24
    شناسه : 79388
    1

    فرماندار رودسر از افتتاح و بهره برداری از ۴۶۵ پروژه عمرانی و خدماتی با ۳۰ میلیارد تومان اعتبار همزمان با هفته دولت در این شهرستان خبرداد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رودسر، امیر جانبازی رودسری صبح چهارشنبه در نشست با اصحاب رسانه که در فرمانداری شهرستان رودسر برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره […]

    پ
    پ

    فرماندار رودسر از افتتاح و بهره برداری از ۴۶۵ پروژه عمرانی و خدماتی با ۳۰ میلیارد تومان اعتبار همزمان با هفته دولت در این شهرستان خبرداد.

    جانبازی - ۴۶۵ پروژه عمرانی و خدماتی در رودسر به بهره برداری می رسد - پروژه عمرانی

    به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رودسر، امیر جانبازی رودسری صبح چهارشنبه در نشست با اصحاب رسانه که در فرمانداری شهرستان رودسر برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان خدمات و دستاوردهای نظام به مردم است.

    وی افزود: قطعا بیان و ارائه عملکرد، خدمات، دستاوردها و فعالیت های کارگزاران نظام مقدس اسلامی سبب افزایش اعتماد عمومی مردم به نظام می شود.

    فرماندار رودسر با اشاره به بهره برداری و افتتاح ۴۶۵ پروژه عمرانی و خدماتی در هفته دولت امسال در این شهرستان، گفت: این تعداد پروژه با اعتبار ۳۰ میلیادر تومانی اجرا و به بهره برداری می رسد.

    وی با بیان اینکه این پروژ ه در قالب ۴۵ دستگاه افتتاح و به بهره برداری می رسد، خاطرنشان کرد: اعتبارات هزینه شده برای این پروژه از محل اعتبارات منابع استانی، درآمد حاصل ازنفت گاز، کانون استفاده از امکانات جزء ۴۸ قانون بودجه بوده که شاهد رشد کمی و کیفی پروژه ها هستیم.

    جانبازی تصریح کرد : پروژه های قابل افتتاح هفته دولت در چهار بخش مرکزی، کلاچای، رحیم آباد، چابکسر به بهره برداری می رسد و در قالب طرح های عمرانی ، ورزشی، فرهنگی و خدماتی است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.