شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • فضای ملتهبی در آستانه اشرفیه به وجود آمده است که زیبنده شهرمان نیست
    03 شهریور 1396 - 23:20
    شناسه : 80328
    0

    سرپرست شهرداری آستانه اشرفیه با صدور اطلاعیه ای از شهروندان این شهر خواست با حفظ آرامش و متانت، با متوقف کردن حرکت های حمایتی خود از وی، به حفظ آرامش در فضای تصمیم گیری شهر کمک کنند. به گزارش «بامردم»، متن کامل اطلاعیه عبدالرضا سلیمانی به شرح زیر می باشد: هوالحبیب زان یار دلنوازم، شکریست […]

    پ
    پ

    سرپرست شهرداری آستانه اشرفیه با صدور اطلاعیه ای از شهروندان این شهر خواست با حفظ آرامش و متانت، با متوقف کردن حرکت های حمایتی خود از وی، به حفظ آرامش در فضای تصمیم گیری شهر کمک کنند.

    سلیمانی 1 - فضای ملتهبی در آستانه اشرفیه به وجود آمده است که زیبنده شهرمان نیست - آستانه

    به گزارش «بامردم»، متن کامل اطلاعیه عبدالرضا سلیمانی به شرح زیر می باشد:

    هوالحبیب
    زان یار دلنوازم، شکریست با شکایت
    گرنکته دان عشقی بشنو تو این حکایت
    بی مزد بود و منت هرخدمتی که کردم
    یارب مباد کس را مخدوم بی عنایت
    شکر خدای متعال را که امروز پس از ۱۷ماه تصدی پست شهرداری آستانه اشرفیه، چنان مورد عنایت و محبت مردم شریف شهرم قرار گرفته ام که با هیچ زبان و بیانی قادر به پاسخگویی اینهمه محبت نیستم.
    خدمتی که با افتخار درطول این مدت انجام داده ام حاصل همدلی و پشتیبانی اعضای محترم شورای اسلامی دوره چهارم شهر آستانه اشرفیه ، تلاش شبانه روزی و ایثارگرانه کارکنان و زحمتکشان خدوم شهرداری، حمایت ها و راهنمایی های دلسوزانه امام جمعه محترم، نماینده عزیز، فرماندار تلاشگر و همه عزیزانی است که در طول این مدت، خالصانه در کنار شهرداری آستانه اشرفیه قرار گرفتند.
    اکنون در آغازین روزهای شروع بکار شورای اسلامی دوره پنجم، فضای ملتهبی در شهر به وجود آمده است که زیبنده شهرمان آستانه اشرفیه نیست و من برخود واجب می دانم از همه کسانی که در این فضا با راه اندازی کمپین حمایت، نگارش نامه و امضای طومار، حضور و ابراز حمایت در فضای مجازی و تماسهای مکرر، حمایت از فرزندان خود در شهرداری آستانه اشرفیه و این حقیر را انجام داده اند از صمیم دل سپاسگزاری کنم.
    لذا از همه شهروندان و همشهریان دلسوز خواهش میکنم با حفظ آرامش و متانت، با متوقف کردن حرکت های حمایتی خود از این فرزند کوچک شهر، به حفظ آرامش در فضای تصمیم گیری شهر کمک کنیم و اجازه دهیم اعضای محترم پنجمین دوره شورای اسلامی شهر آستانه اشرفیه در فضایی آرام و بدور از هیجانات ، با استفاده از حقوق قانونی خود و با رعایت مصالح شهر به اخذ تصمیماتی منطقی و درست بپردازند.
    امروز آستانه اشرفیه در فضایی مملو از همدلی بین مردم و شهرداری درآستانه دوران جدیدی قرار دارد، دورانی کم سابقه که با عقلانیت و تدبیر می تواند به دوره طلایی رشد و توسعه این شهر تبدیل شود واین مهم نیازمند همدلی، صبر، احترام و تدبیر است.
    ومن الله التوفیق
    عبدالرضا سلیمانی
    سرپرست شهرداری آستانه اشرفیه
    روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر آستانه اشرفیه

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.