جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41448 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • این مرد به جسد داخل قبر نامزدش هم رحم نکرد+ عکس
    04 شهریور 1396 - 15:52
    شناسه : 80662
    0

    مرد روس به جرم نبش قبر نامزد سابق خود وسوزاندن جسد وی دستگیر شد. به گزارش ایران آنلاین به نقل از میرر، متهم «گلوگین یوری» 30 ساله قبر نامزد 17 ساله خود «اولگا گیلوا» را که 5 سال پیش فوت کرده است را گشوده  و به دستور یک جادوگر حسدش را سوزانده است. گزارش های […]

    پ
    پ

    مرد روس به جرم نبش قبر نامزد سابق خود وسوزاندن جسد وی دستگیر شد.

    238960 - این مرد به جسد داخل قبر نامزدش هم رحم نکرد+ عکس - جسد داخل قبر

    به گزارش ایران آنلاین به نقل از میرر، متهم «گلوگین یوری» 30 ساله قبر نامزد 17 ساله خود «اولگا گیلوا» را که 5 سال پیش فوت کرده است را گشوده  و به دستور یک جادوگر حسدش را سوزانده است.

    گزارش های پلیس نشان  میدهد که این مرد به جادوگر گفته هموراه به نامزدش فکر می کند و روح وی او را رها نمی کند و جادوگر به او توصیه کرده تا با نبش قبر و سوزاندن جسد از شر روح سرگردان وی خلاص شود.

    متهم قبرنامزدش در منطقه کورگان در شرق مسکو را شکافته و جسد را سوزانده است.

    مرد روس  حتی وارد قبر نامزد سابقش شده و در حالیکه درون قبر خوابیده از خود عکس گرفته و در شبکه های اجتماعی منتشر کرده است.

    گزارش های موجود پلیس نشان میدهد قربانی 5 سال پیش در سال 2012 میلادی خودکشی کرده است. انگیزه خودکشی دختر جوان زمانی روشن شد که وی توسط خانواده ای از پرورشگاه به فرزندی گرفته شده و با فهمیدن این موضوع نتوانسته با آن کنار بیاید و دست به خودکشی زده است.

    238961 - این مرد به جسد داخل قبر نامزدش هم رحم نکرد+ عکس - جسد داخل قبر

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.