پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تقویت توانمندی امدادگران با برگزاری دور تخصصی پیش بیمارستانی
    14 شهریور 1396 - 12:39
    شناسه : 83925
    0

    مدیرعامل هلال احمر گیلان گفت:دوره تخصصی پیش بیمارستانی با حضور 35 امدادگر در شهرستانهای صومعه‌سرا ، شفت و فومن برگزار شد. به گزارش «بامردم»، مهدی ولی‌پور در گفتگو با ایسنا منطقه گیلان،گفت: امدادگران و نجاتگران هلال‌احمر با حضور در حوادث و سوانح به آسیب دید‌گان خدمات امدادی ارایه می‌کنند که باید از دانش امدادی لازم […]

    پ
    پ

    مدیرعامل هلال احمر گیلان گفت:دوره تخصصی پیش بیمارستانی با حضور 35 امدادگر در شهرستانهای صومعه‌سرا ، شفت و فومن برگزار شد.

    96569 - تقویت توانمندی امدادگران با برگزاری دور تخصصی پیش بیمارستانی - امدادگران

    به گزارش «بامردم»، مهدی ولی‌پور در گفتگو با ایسنا منطقه گیلان،گفت: امدادگران و نجاتگران هلال‌احمر با حضور در حوادث و سوانح به آسیب دید‌گان خدمات امدادی ارایه می‌کنند که باید از دانش امدادی لازم و به روز برخوردار بوده و بتوانند در کمترین زمان ممکن بهترین خدمات را ارایه دهند .

    وی افزود: آموزش عمومی و تخصصی یکی از اهداف اصلی جمعیت هلال احمر است که این نهاد مردمی با زمینه‌سازی و جذب عموم تلاش می‌کند تا دانش امدادی را بین قشرهای مختلف گسترش دهد همچنین با تربیت جوانان به عنوان نجاتگر و امداگر در کاهش خسارات ناشی از حوادث موثر باشد.

    ولی‌پور با بیان اینکه دوره تخصصی پیش بیمارستانی با حضور 35 امدادگر در شهرستانهای صومعه‌سرا ، شفت و فومن برگزار شد. ادامه داد:دوره پیش بیمارستانی پیش نیاز کلیه دوره‌های تخصصی امداد و نجات است که امدادگران باید این دوره تخصصی را آموزش ببینند .

    ولی‌پور اظهار کرد:سر فصل های آموزشی این دوره ر یابی مصدوم، سی پی آر، فوریت‌های پزشکی از قبیل دیابت، صرع و سکته‌های فلبی و مغزی، سوختگی ، شکستگی و مسمومیت بود .

    وی گفت : امدادگران پس از طی دوره در آزمون شرکت کرده و در صورت قبولی گواهی نامه از معاونت آموزش و پژوهش هلال احمر کشور دریافت می کنند .

    وی خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر استان گیلان دارای 2 هزا ر و 290 نجاتگر و امدادگر است که به صورت مستمر در دوره های آموزشی شرکت می‌کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.