جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • واکنش مولاوردی به عدم حضور زنان در ورزشگاه + عکس
    15 شهریور 1396 - 12:05
    شناسه : 84373
    1

    دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور حقوق شهروندی با انتشار پستی در صفحه توییتر خود با استتناد به ماده‌ای از منشور حقوق شهروندی حضور زنان در ورزشگاه را حق آنان دانست. به گزارش «بامردم»،   روز گذشته در پی برگزاری مسابقه فوتبال بین دو تیم ملی ایران و سوریه، زنان ایرانی از حضور در ورزشگاه آزادی […]

    پ
    پ

    دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور حقوق شهروندی با انتشار پستی در صفحه توییتر خود با استتناد به ماده‌ای از منشور حقوق شهروندی حضور زنان در ورزشگاه را حق آنان دانست.

    - واکنش مولاوردی به عدم حضور زنان در ورزشگاه + عکس - حضور زنان

    به گزارش «بامردم»،   روز گذشته در پی برگزاری مسابقه فوتبال بین دو تیم ملی ایران و سوریه، زنان ایرانی از حضور در ورزشگاه آزادی منع شدند که این اتفاق با واکنش‌های زیادی روبه‌رو شد.

    شهیندخت مولاوردی دستیار ویژه رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی در واکنش به این اتفاق در توییتر خود نوشت: ماده ۸۹ منشور حقوق_شهروندی: حق همه شهروندان، به ویژه زنان است که به امکانات ورزشی و آموزشی و تفریحات سالم دسترسی داشته باشند و بتوانند با حفظ فرهنگ اسلامیایرانی در عرصه‌های ورزشی ملی و بین‌المللی حضور یابند.

    مولاوردی به عدم حضور زنان در ورزشگاه عکس - واکنش مولاوردی به عدم حضور زنان در ورزشگاه + عکس - حضور زنان

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.