جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دولت شایسته سالاری را در عزل نصب ها مورد توجه قرار دهد/ چای سنواتی که حدود یک دهه قبل تولید گردید و غیر قابل مصرف انسانی است
    15 تیر 1395 - 14:54
    شناسه : 9046
    0

    نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل با بیان اینکه از دولت و حامیانش انتظار داریم که رقبای خود را فرزندان این نظام بدانند نه دشمن و مخالف، گفت: دولت شایسته سالاری را در عزل نصب ها مورد توجه قرار دهد.   به گزارش “با مردم”، ذبیح نیکفر لیالستانی امروز سه شنبه (15 تیرماه) در صحن علنی […]

    پ
    پ

    نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل با بیان اینکه از دولت و حامیانش انتظار داریم که رقبای خود را فرزندان این نظام بدانند نه دشمن و مخالف، گفت: دولت شایسته سالاری را در عزل نصب ها مورد توجه قرار دهد.

     

    دولت شایسته سالاری را در عزل نصب ها مورد توجه قرار دهد

    به گزارش “با مردم”، ذبیح نیکفر لیالستانی امروز سه شنبه (15 تیرماه) در صحن علنی مجلس در نطق میان دستور خود، گفت: مردم ایران راهپیمایی روز قدس را با صلابت رقم زدند و بار دیگر استکبار جهانی را مایوس و ملت مظلوم فلسطین را امیدوار کردند.

    نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در جمهوری اسلامی همه دولت ها مورد تایید امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بوده اند  و به طور همزمان مورد انتقاد، هدایت و راهنمایی قرار می گیرند. بر همه مدعیان پیروی از ولایت انتظار می‌رود که از ولایت پیروی کنند و از دولت و حامیانش انتظار داریم که رقبای خود را فرزندان این نظام بدانند نه دشمن و مخالف و شایسته سالاری را در عزل نصب ها مورد توجه قرار دهد.

    نیکفر با بیان اینکه رفتار ما باید مردم و آرمان های جمهور اسلامی را امیدوار نماید، گفت: مردم گیلان با تقدیم بیش از 8 هزار شهید در خط مقدم دفاع از ایران اسلامی ایستاده اند ولی متاسفانه در توسعه عمران جایگاه واقعی خود را پیدا نکرده اند.

    عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شاخص توسعه مواصلات، زیرساخت های گردشگری و سایر امورات علی رغم پتانسیل های موجود قابل قبول نمی باشد.

    وی با بیان اینکه گیلان قطب کشاورزی می باشد و چای نیز محصول منحصر به فرد گیلان است، متذکر شد: ضمن تشکر از حمایت های دولت و نوید پرداخت حدود 50 درصد از مطالبات بهای برگ سبز چای در روزهای آینده، که آقای دکتر نوبخت قول آن را داده اند از رئیس دولت می خواهم که پرداخت ها را به روز نمایند و در برنامه توسعه ششم افزایش نرخ بهای برگ سبز چای را برای یک دوره 5 ساله پیش بینی نمایند.

    نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس دهم گفت: چای سنواتی که حدود یک دهه قبل تولید گردید و غیر قابل مصرف انسانی است باید منهدم یا تبدیل به کمپوست شود و از این تصمیم اعلام شده دولت تقدیر و تشکر می نمایم. برای حمایت از بقیه محصولات کشاورزی از قبیل برنج، ابریشم، دامداری، فندق و مرکبات لازم است وزارت جهادکشاورزی اقدامات لازم را برای در اختیار قرار دادن نهادهای کشاورزی، تسهیلات سهل الوصول کم بهره، حمایت از صنایع تبدیلی و بسته بندی مایه دلگرمی کشاورزان را فراهم نماید.

    عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: احداث سد دیلمان می تولاند تحول بزرگی برای کشاورزی بخش دیلمان باشد. آقای رئیس جمهور طرح تجهیز شالیزارهای منطقه گیلان نیاز به عنایت ویژه حضرت عالی دارد.

    نیکفر لیالستانی بیان کرد: راه استان های گیلان در شاخص های توسعه کشور جایگاه مناسبی ندارد، حمایت ویژه چند سال اخیر دولت هم نتوانسته است مشکلات تنها راه دسترسی از مرکز به استان را به اتمام رساند و راه آهن هم تاکنون به بهره برداری نرسیده است خصوصا سیاهکل، لاهیجان و غیره که مدام تلفات می گیرد.

    وی افزود: احداث کارخانه سیمان سبز در دیلمان راه های دسترسی مردمی را غیر قابل استفاده کرده است و حوادث کارگری و جاده ای ناشی از تردد خودروهای سنگین در این مسیر، تامین نیروی انسانی و تجهیز بیمارستان مرکز درمان بستر دیلمان و غدیر سیاهکل را ضرروی می دانم.

    عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی و توسعه شهرک های صنعتی شهرستان های لاهیجان و سیاهکل لازم است تا نشاط و توسعه اقتصادی و رونق اقتصادی را به ارمغان آورد./

    خانه ملت

    پایان پیام

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.