جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41448 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • جنجال در الهلال برای بازی با پرسپولیس !
    16 مهر 1396 - 12:51
    شناسه : 95233
    1

    سرمربی آرژانتینی تیم الهلال عربستان در خلال اردوی ابوظبی از اهمیت دیدار برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس برای شاگردانش صحبت کرد. به گزارش پارس نیوز، ،به نقل از الریاض عربستان، رامون دیاز پیش از آغاز تمرین شب گذشته (شنبه) الهلال در اردوی امارات خطاب به بازیکنان این تیم گفت: باید تلاش خود در […]

    پ
    پ

    vQYoCRGxRRTb - جنجال در الهلال برای بازی با پرسپولیس ! -

    سرمربی آرژانتینی تیم الهلال عربستان در خلال اردوی ابوظبی از اهمیت دیدار برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس برای شاگردانش صحبت کرد.

    به گزارش پارس نیوز، ،به نقل از الریاض عربستان، رامون دیاز پیش از آغاز تمرین شب گذشته (شنبه) الهلال در اردوی امارات خطاب به بازیکنان این تیم گفت: باید تلاش خود در بازی برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا و بازی‌های پیش‌رو در لیگ عربستان با توجه به اهمیت آنها مضاعف کنید.

    تیم الهلال امروز به اردوی آماده‌سازی خود در امارات پایان می‌دهد و به ریاض بازمی‌گردد. این تیم پیش از بازی 25 مهر برابر پرسپولیس در ورزشگاه سلطان قابوس شهر مسقط، پایتخت عمان یک دیدار تدارکاتی با یکی از تیم‌های عربستانی در ورزشگاه خانگی خود برگزار خواهد کرد.

    خبر دیگر از حریف عربستانی پرسپولیس حاکی از آن است که نواف العابد پس از درمان چند هفته‌ای در تمرین دیروز گروهی الهلالی‌ها شرکت کرد. سرمربی الهلال امیدوار است بتواند از العابد حتی برای دقایقی در بازی برگشت برابر پرسپولیس بهره‌ ببرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.