شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • رئیس جدید اداره بنیاد مسکن شهرستان لاهیجان معرفی شد + عکس
    18 مهر 1396 - 19:57
    شناسه : 95775
    0

    رئیس جدید اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان لاهیجان با حضور مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان معرفی شد. اختصاصی «بامردم» ، با حضور محمداکبرزاده مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان و سیدمحمد احمدی فرماندار و جمعی از مسئولان ، رئیس جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این شهرستان معرفی شد. سید محمد احمدی در جلسه […]

    پ
    پ

    جدید اداره بنیاد مسکن شهرستان لاهیجان - رئیس جدید اداره بنیاد مسکن شهرستان لاهیجان معرفی شد + عکس - بنیاد مسکن لاهیجان

    رئیس جدید اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان لاهیجان با حضور مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان معرفی شد.

    اختصاصی «بامردم» ، با حضور محمداکبرزاده مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان و سیدمحمد احمدی فرماندار و جمعی از مسئولان ، رئیس جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این شهرستان معرفی شد.

    سید محمد احمدی در جلسه تودیع و معارفه مدیر بنیاد مسکن این شهرستان، اظهار داشت: مقام ها و سمت های ما امانت است و کسی که پستی را تحویل می گیرد می بایست امین و به فکر خدمت به مردم باشد

    فرماندار لاهیجان تصریح کرد: بنیاد مسکن یک نهاد مقدسی است، بنده نیز از این نهاد های مقدس شروع به خدمت کرده ام ، کار کردن در این نهاد های مقدس و خدمت به مردم نیازمند تلاش و صداقت فراوان است.

    وی با تقدیر از زحمات مدیر سابق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان لاهیجان افزود: ایشان زحمات فراوانی کشیدند و از جمله مدیران خوب شهرستان بودند، اینکه ایشان از مسئولیتی در شهرستان به مسئولیتی دیگر در بنیاد استان مشغول خدمت خواهند شد نشان دهنده رشد، شکوفایی و بالندگی بنیاد است.

    احمدی عنوان کرد: اقای مهدوی در تمامی مراسم های مذهبی، فرهنگی، سیاسی و … در کنار ما حضور داشت و انتظار ما از رییس جدید نیز این می باشد که در اینگونه مراسم ها در کنار ما باشند و رفتار با مردم نیز می بایست منصفانه و محترمانه باشد.

    نماینده عالی دولت ادامه داد: باید با یکدیگر صادق باشیم و صداقت را سرلوحه امور خود کنیم تا بتوانیم امین یک دیگر شویم، هیچ عقد اخوتی نیز با هم نبسته ایم .

    در پایان این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های «سید حسن مهدوی سعیدی» رئیس سابق اداره بنیاد مسکن لاهیجان «سید ضیاء نبوی» به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.

    مهدوی در طول دوره مدیریت چهارساله خود در بنیاد مسکن لاهیجان توانست دو سال پیاپی مدیر نمونه و سه سال نیز در صدور سند مالکیت در کشور و گیلان رتبه نخست را به دست آورد.

    ثبت دیدگاه

    1 دیدگاه برای “رئیس جدید اداره بنیاد مسکن شهرستان لاهیجان معرفی شد + عکس”
    1. تورو خدا اینقدر بلوف نزنید.
      دوسال شهرستانش از لطف ندیمی بود و بنیاد مسکن رتبه نخست کشوری را براساس شهرستان حساب نمی کنند.
      ضمنا بنیاد مسکن که فقط سند نیست که عزیزم

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.