شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • هدف شرکت گاز ارائه خدمات صادقانه به مردم است
    02 آبان 1396 - 15:23
    شناسه : 99563
    1

    به گزارش روابط عمومی گاز گیلان – جلسه رؤسای ادرات گاز شهرستان ها با حضور مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان و معاونان بهره برداری و مهندسی و اجرای طرح ها برگزار شد. در این جلسه مهندس حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به حضور بازرسان شرکت ملی گاز در نیمه آبان ماه […]

    پ
    پ

    شرکت گاز استان گیلان - هدف شرکت گاز ارائه خدمات صادقانه به مردم است - شرکت گاز
    به گزارش روابط عمومی گاز گیلان – جلسه رؤسای ادرات گاز شهرستان ها با حضور مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان و معاونان بهره برداری و مهندسی و اجرای طرح ها برگزار شد.

    در این جلسه مهندس حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به حضور بازرسان شرکت ملی گاز در نیمه آبان ماه در استان گیلان، بررسی و بازخورد دوره ای عملکرد کارکنان را امری ضروری برشمرد.
    وی هدف شرکت گاز را ارئه خدمات صادقانه به مردم عنوان کرد و بر لزوم انعکاس واقعی و درست اقدامات و عملکرد شرکت همانند گذشته تاکید کرد.
    مهندس اکبر همچنین از لزوم رعایت نکات ایمنی و HSE در اجرای پروژه ها سخن گفت و اظهار داشت: رعایت نکات ایمنی و HSE یک الزام برای یکایک کارکنان از سطوح پایین تا بالاترین فرد سازمان است.
    همچنین در ابتدای جلسه، مهندس سمیعی معاون بهره برداری شرکت گاز استان گیلان با اشاره به خدمات ارزنده صورت گرفته در مدت خدمت مدیران قبلی، بر ادامه دار بودن ماموریت شرکت گاز تاکید کرد و اظهار داشت: شرکت گاز در مسیر تعالی گام های خوبی برداشته است هرچند برای تعالی سقفی وجود ندارد فلذا باید همه درجهت بهبود مستمر عملکرد گام برداریم.
    وی ادامه داد: برای رسیدن به تعالی نیاز به تغییر در رفتار و فرایندها است و این تغییر باید از سطح مدیریت آغاز گردد و ما مدیران در این راه نیازمند کمک همه همکاران هستیم.
    مهندس سمیعی در پایان گفت: از دیدگاه ما بازرسان و مردم یکی هستند و هدف ما ارائه گزارشات عملکرد واقعی و صحیح به همه مردم و مسؤولین بوده و خواهد بود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.