پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41436 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • خرید جم کلش تنها در 3 دقیقه با چند کلیک
    25 تیر 1401 - 12:51
    شناسه : 201850
    0

    خرید جم کلش اف کلنز دغدغه بسیاری از بازیکنان برای افزایش سرعت پیشرفت خود در این بازی و پیشی گرفتن از رقیبان و دوستانشان است. در این مطلب شما را در مورد خرید جم کلش راهنمایی خواهیم کرد.

    پ
    پ

    C:\Users\aa\Desktop\5899.jpg

    مختصری در مورد بازی کلش آف کلنز

    کلش آف کلنز، نوعی از بازی های استراتژیک است که توسط شرکت فنلاندی توسعه دهنده سوپرسل طراحی شد. این بازی در دنیایی خیالی انجام شده و بازیکن به عنوان رئیس دهکده در نظر گرفته می شود. او باید از دهکده خود محافظت کرده و آن را گسترش دهد.

    در این بازی بازیکنان برای ساخت دهکده خود نیاز به جمع آوری جم از منابع مختلف دارند و این گونه در بازی پیشرفت کرده و جلو می روند. علاوه بر به دست آوردن جم از معدن و غنایم حاصل از حمله به دیگر دهکده ها، می توان ماموریت ها و اهداف مشخص شده بازی را انجام داد و یا سریعترین راه را که خرید جم کلش است انتخاب کرد.

    جم بازی کلش اف کلنز

    همانطور که گفته شد جم‌ در بازی کلش تاثیر بسیاری در سرعت پیشرفت شما خواهد داشت. وقتی برای اولین بار بازی را آغاز می‌کنید، 100 عدد جم به شما تعلق دارد و برای افزایش این تعداد باید به سراغ موارد زیر بروید:

    • باز کردن قفل صندوقچه ‌های Free و یا Crown
    • تکمیل ماموریت ‌ها
    • انجام چالش‌ های مخصوص
    • شرکت و پیروزی در جنگ ‌های قبیله ‌ای
    • خرید جم کلش رویال با پرداخت هزینه

    الماس‌ها برای مواردی چون خرید صندوقچه ها و راحتی و سرعت بیشتر در باز کردن آن ها و همچنین آیتم های کمک کننده به پیشرفت بیشتر بازی استفاده می شوند.

    C:\Users\aa\Desktop\47.jpg

    قیمت جم کلش اف کلنز

    قیمت جم کلش و به طور کلی هزینه آن به مواردی چون حجم بسته و سایت فروشنده بستگی دارد که البته قیمت ارز نیز بر هر دو این موارد بسیار موثر است چرا که خرید این بسته ها با قیمت ارز انجام می شود. خرید جم کلش ارزان به سایتی که برای خرید به آن مراجعه می کنید بستگی دارد. آسان جم بهترین سایت خرید جم کلش اف کلنز، مناسب ترین قیمت ها را در کنار بهترین خدمات به شما ارائه می کند.

    خرید جم کلش اف کلنز

    اگر مایلید که در این بازی سریع تر پیشرفت کرده و دهکده خود را راحت تر گسترش دهید می توانید برای خرید آیتم های مورد نیاز خود به خرید جم کلش اف کلنز از فروشگاه بازی به صورت دلاری و از سایت آسان جم به صورت ریالی و با انواع کارت های شبکه شتاب اقدام نمایید.

    همچنین از آنجا که این سایت شرایطی ایجاب نموده تا بدون نیاز به رمز عبور قادر به خرید جم کلش باشید می توانید با خیال راحت خرید خود را انجام دهید.

    تخفیف های دوره ای بسته های جم کلش

    در زمان وجود تخفیف بر روی هر یک از بسته های موجود در بازی می توانید با خرید آن بسته در زمان مشخص از وب سایت آسان جم از تخفیف ها بهره مند شوید. با خرید بسته های جم کلش اف کلنز می توانید سرعت پیشرفت  نیرو های خود را افزایش دهید، از دوستان خود پیشی بگیرید و صندوق های بیشتری بخرید.

    ثبت دیدگاه

    1 دیدگاه برای “خرید جم کلش تنها در 3 دقیقه با چند کلیک”
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.