یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41473 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • هر وقت همدلی و وحدت در جامعه بیشتر باشد موفقیت های بیشتری در کشور رخ می دهد
    30 فروردین 1396 - 15:26
    شناسه : 50625
    0

    جلسه ستاد بزرگداشت هفته کار و کارگر شهرستان لنگرود به ریاست جناب آقای محمدرضا محمدی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری این شهرستان برگزار شد. به گزارش «بامردم»، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان لنگرود امروز در جلسه ستاد بزرگداشت هفته کار و کارگر این شهرستان گفت : گذشته نشان می دهد هرگاه همدلی و وحدت […]

    پ
    پ

    جلسه ستاد بزرگداشت هفته کار و کارگر شهرستان لنگرود به ریاست جناب آقای محمدرضا محمدی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

    به گزارش «بامردم»، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان لنگرود امروز در جلسه ستاد بزرگداشت هفته کار و کارگر این شهرستان گفت : گذشته نشان می دهد هرگاه همدلی و وحدت در جامعه بیشتر باشد موفقیت های بیشتری در کشور رخ می دهد.
    محمدرضا محمدی افزود : در نظام جمهوری اسلامی ایران ولایت فقیه در راس آن قرار دارد و وظیفه کارگزاران نظام این است با تبعیت از معظم له مشکلات مردم را پیگیری و حل کنند.
    وی اظهار کرد : تولید و اشتغال مربوط به کارگران است و هفته بزرگداشت کار و کارگر فرصتی جهت پیگیری و حل مشکلات این قشر تاثیر گذار است.
    معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان لنگرود خاطرنشان کرد : در چهار ساله گذشته آرامش خوبی بر بازار با سیاست های تدبیر و امید حاکم بوده است و همه باید دغدغه مقام معظم رهبری را در حوزه اشتغال پیگیری کنیم.
    محمدرضا محمدی بیان کرد : نباید در میان مردم و جامعه یاس ایجاد شود و تلاش کنیم رضایت مندی مقام معظم رهبری و مردم را در پی داشته باشد.

    بزرگداشت هفته کار و کارگر شهرستان لنگرود 1 - هر وقت همدلی و وحدت در جامعه بیشتر باشد موفقیت های بیشتری در کشور رخ می دهد - بزرگداشت هفته کار و کارگر شهرستان لنگرود 2 - هر وقت همدلی و وحدت در جامعه بیشتر باشد موفقیت های بیشتری در کشور رخ می دهد - بزرگداشت هفته کار و کارگر شهرستان لنگرود 3 - هر وقت همدلی و وحدت در جامعه بیشتر باشد موفقیت های بیشتری در کشور رخ می دهد - بزرگداشت هفته کار و کارگر شهرستان لنگرود 4 - هر وقت همدلی و وحدت در جامعه بیشتر باشد موفقیت های بیشتری در کشور رخ می دهد - بزرگداشت هفته کار و کارگر شهرستان لنگرود 5 - هر وقت همدلی و وحدت در جامعه بیشتر باشد موفقیت های بیشتری در کشور رخ می دهد -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.