شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • همه چیز در مورد بروکر آلپاری
    19 مهر 1401 - 12:26
    شناسه : 208189
    0

    روبوفارکس به عنوان یکی از معرفترین بروکرها در بازار بین‌المللی شناخته شده است و کاربران بسیاری هم دارد و فعالیت خود را در کشور قبرس آغاز کرده و تاکنون تعداد کاربران آن به بیش از حدود یک میلیون نفر رسیده است که از 160 کشور مختلف در این بروکر فعالیت می‌کنند.

    پ
    پ

    هدف مدیران بروکر آلپاری Alpari از راه‌اندازی این کارگزاری، افزایش سطح اطلاعات اقتصادی، دسترسی به بازارهای مالی بین‌المللی و شرکت در تنظیم و بهبود شهرت بازار فارکس است. بروکر در بین معامله‌گران ایرانی از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است، به طوری که بسیاری از تریدرهای ایرانی فعال در فارکس از بروکر آلپاری استفاده می‌کنند.

    بروکر به چه معناست و چه فعالیتی انجام می‌دهد؟

    بروکر یک فرد و یا مجموعه‌ای است که به عنوان واسطه‌ای برای خرید و فروش در بازارهای مالی شناخته شده است تا این فرآیند به آسانی انجام پذیرد. فعالیت بروکر به این صورت است که نرخ‌های بازار را به مشتریان خود ارائه می‌کند و می‌تواند دستورهای معاملاتی را برای آن‌ها اجرا نماید.

    images 1664884110 - همه چیز در مورد بروکر آلپاری - روبو فارکس

    هنگامی که مشتری یک معامله مبنی بر خرید یا فروش را به صورت آنلاین به کارگزار ارائه می‌کند کارگزار از سپرده‌ای که مشتری در حساب خود دارد، اقدام به اجرای دستور کرده و مراحل خرید و یا فروش را به صورت آنلاین انجام می‌دهد.

    مزایای بروکر آلپاری چیست؟

    تمامی بروکرهای فعال در فارکس باید طبق یکسری استاندارد و قوانین بین‌المللی فعالیت کنند. اما در بین بروکرهای موجود، تعداد زیادی هستند که به صورت غیر قانونی فعالیت می‌کنند و هیچ‌گونه مجوز معتبری ندارند؛ لازم به ذکر است که بروکر آلپاری دارای رگوله FSA برای ایرانیان است. بروکر مذکور سابقه طولانی در این زمینه داشته و هیچ‌گاه دچار مشکل نشده، چرا که آلپاری تمام تلاش خود را جهت انجام فعالیت‌هایش به صورت شفاف به‌کار گرفته است.

    images 1664884113 - همه چیز در مورد بروکر آلپاری - روبو فارکس

    بروکرآلپاری یکی از کارگزارانی است که تنوع بسیار بالایی در حساب‌های معاملاتی دارد. ناگفته نماند که در این کارگزاری ۵ نوع حساب مختلف وجود دارد و حداقل میزان سپرده‌گذاری برابر ۱ دلار می باشد؛ یکی از ویژگی‌های این کارگزاری، پشتیبانی قوی به زبان فارسی است. آلپاری دارای پشتیبانی به زبان فارسی در تلگرام، تماس تلفنی و ایمیل بوده و این موضوع کار را برای ایرانیان بسیار راحت کرده.  یکی از مشکلات اصلی معامله‌گران ایرانی در بازارهای مالی بین‌المللی، وجود محدودیت‌های نقل و انتقال پولی می‌باشد. بروکرآلپاری امکان دسترسی به انواع روش‌های واریز و برداشت را برای کاربران خود فراهم ساخته است.

    روبو فارکس چیست و مناسب چه کاربرانی است؟

    روبوفارکس به عنوان یکی از معرفترین بروکرها در بازار بین‌المللی شناخته شده است و کاربران بسیاری هم دارد و فعالیت خود را در کشور قبرس آغاز کرده و تاکنون تعداد کاربران آن به بیش از حدود یک میلیون نفر رسیده است که از 160 کشور مختلف در این بروکر فعالیت می‌کنند.

    images 1664884114 - همه چیز در مورد بروکر آلپاری - روبو فارکس

    نکته دیگری که درباره محبوبیت روبو فارکس وجود دارد، تمام کاربرانی که در بازارهای فارکس، سهام‌های شاخص، بورس آمریکا، بورس کالا، انرژی، فلزات گران‌بها، ارزهای دیجیتال و .. فعال‌اند، از 8700 ابزار تجاری که برای آن‌ها ارائه شده، استفاده می‌کنند. کاربران این بروکر نام‌ برده، می‌توانند از مهم‌ترین اخبار اقتصادی که مستقیما بر انواع معاملات آن‌ها تاثیرگذار است مطلع شوند و از تحلیل‌هایی که توسط تحلیلگران این مجموعه ارائه شده استفاده نمایند.

    از دیگر مزایایی که روبوفارکس به همراه دارد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    1- قابل استفاده به 12 زبان زنده دنیا

    2- پشتیبانی 24 ساعته

    3- استفاده از اخبار روز تجاری، تقویم‌های اقتصادی

    4- امکان چت آنلاین

    5- امکان دسترسی به حساب‌های تجاری از قبیل Cent، ECN، Prime، Demo و پلتفرم‌های تجاری مانند MT4، MT5 و cTrader، R WebTrade، R MobileTrader.

    چگونگی شروع فعالیت در روبوفارکس

    حال که با مجموعه بروکرآلپاری آشنا شدید، لازم است بدانیم که چطور وارد بازار فارکس شویم. اولین قدم هم برای ورود به بازار فارکس، ثبت نام در یک بروکر معتبر همانند آلپاری است. پس از ثبت نام مدارک هویتی شما تایید شده و مرحله واریز پول جهت خرید و فروش فرا می‌رسد. لازم به ذکر است که بروکرها در ازای خدمات، مقدار مشخصی تحت عنوان کمیسیون از معاملات انجام شده برداشت می‌کنند.

    معرفی آمارکتس

    این مجموعه فعالیت خود را به عنوان یک کارگزاری معاملاتی آغاز کرد؛ به طوری که در طی مدتی توانسته مشتریان زیادی را جذب کند و خدمات متنوعی را به آن‌ها ارائه نماید. از مهم‌ترین مزایای آمارکتس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    1- ارائه خدمات درجه یک

    2- کمترین زمان معطلی برای دریافت پاسخ از بخش پشتیبانی

    3- امکان استفاده از ابزارها و نمادهای معاملاتی

    آمارکتس برای چه معامله گرانی مناسب می باشد؟

    هر بروکر در یک حوزه به خصوص فعالیت می‌کند بنابراین معامله گرانی که در این حوزه‌ها فعالیت می‌نمایند، می‌توانند بهترین و بیشترین استفاده را از قابلیت‌ها و خدمات کارگزاری خود ببرند. به طور کلی معامله گران و تریدرهایی که به سهام یا یک دارایی معتبر با ریسک پایین و بازده بالا فکر می‌کنند، می توانند در این بروکر به موفقیت های چشمگیری نائل شوند. به زبان ساده‌تر معامله گران سهام برای انجام معاملات خود می‌توانند از آن به عنوان ایده آل‌ترین گزینه استفاده کنند.

    مهم‌ترین مزیت آمارکتس این است که پشتیبانی آن به صورت ۲۴ ساعته و در ۷ روز هفته است. این بروکر تنها بروکر فعال در ایران است که دارای چنین قابلتی است.

    images 1664884116 - همه چیز در مورد بروکر آلپاری - روبو فارکس

    برداشت و واریز در آلپاری برای ایرانیان

    بروکر آلپاری به منظور راحتی کاربران خود، روش‌های متنوعی را برای واریز و برداشت وجوه ارائه کرده است. این بروکر برای واریز advcashاز طریق بانک، کارت بانکی در سیستم پرداخت بین المللی و برداشت مشتریان، روش‌هایی را در نظر گرفته است که به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

    1-واریز ریالی از طریق سایت مورد تایید تاپ چنج.

    2-واریز از طریق وب‌مانی که نیا به افتتاح حساب وب‌مانی دارد.

    3- واریز از طریق پرفکت‌مانی که نیاز به افتتاح حساب پرفکت‌مانی دارد.

    4- واریز از طریق کریپتوهای بیت کوین، اتریوم و لایت کوین.

    چرا بروکر آلپاری یکی از معتبر ترین ها است؟

    اولین قدم در بازارهای مالی انتخاب بروکر معتبراست. اگر بروکر درستی را انتخاب نکنید احتمال بلوکه شدن موجودی شما بسیار بالا می‌رود و این به دلیل مشکلاتی است که تحریم‌ها برای مردم ایران ایجاد کرده است.‌ بروکرآلپاری در کارنامه کاری خود هیچ مسدودی را نداشته است و در حال حاضر ایرانیان بسیاری، کاربر این سایت هستند و در آلپاری اکانت دارند و از طریق آن کسب درآمد می کنند. یکی از ویژگی‌های مهم هر بروکری داشتن تیم پشتیبانی مناسب است که در هر ساعت از شبانه روز به مشتریان خود خدمات رسانی کنند و بروکر آلپاری در این زمینه مانند اکثر بروکرهای معتبر موفق عمل کرده است.

    جمع بندی

    اگر قصد دارید تا در روبوفارکس فعالیت داشته باشید، به بروکرهایی که کمتر شناخته شده‌ و به تازگی وارد بازار ایران شده‌اندُ به هیچ وجه اعتماد نکنید. چرا که روش بسیاری از این بروکرهای تازه وارد، دادن وعده‌های زیاد است و در این راستا به انجام تبلیغات گسترده نیز می‌پردازند تا معامله گران را به سمت خود جذب کنند. اگر بروکری با سابقه بیش از 10 سال متهم به کلاهبرداری و ندادن پول مشتریان را درکارنامه خود نداشته باشد می‌توان به آن اعتماد کرد.

    از طرف دیگر باید این مسئله را درن ظر داشت که در ایران به دلیل وجود تحریم‌ها بسیاری از بروکرهای درجه‌ی اول قادر به ارائه خدمات نیستند؛ با توجه به این موضوع بررسی اعتبار و وضعیت بروکرها اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.